Inlägg från: ~vinterbrud~ |Visa alla inlägg
  • ~vinterbrud~

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Hej hej,

Idag postas våra inbjudningar! Då bör de komma fram imorgon eller onsdag (spännande!!)

Kul att gå på derby! Ja, vår TV kommer att vara ockuperad av sambon och hans vänner ikväll. Jag är inte så förtjust i fotboll men denna match kan jag tänka mig att se.

• ~vinterbrud~

Vi kommer inte ha någon vickning - middagen kommer inte vara klar förrän strax före kl 22 och sen blir det kaffe och tårta. Vår festlokal stänger kl 2 så det känns som vickning är överflödigt.
    Men "Pannkakas" idé lät smart (att servera något kallt).

Våra inbjudningar kom aldrig iväg igår men jag hoppas sambon lyckas lägga dem på lådan idag istället!

• ~vinterbrud~

c_t: hade också blivit riktigt sur! Men är du säker på att han minns vilket datum det är? Män har en synnerlig förmåga att glömma alla "viktiga" datum.

Qozze: vad kul att klänningen kommit!! Jag hoppas vi får se bilder sen?!

NU ligger inbjudningarna på brevlådan!!!
    Vi har satt osa ca 7-8 veckor innan vilket är tidigt men blev så pga julen kommer emellan. Misstänker att folk annars glömmer bort att svara i julstressen.
    Hade det inte varit just december månad så hade jag satt OSA ca 4 veckor innan.

• ~vinterbrud~

Hmmm... jag kan inte mer än att hålla med dig c_t.
    Lite orättvist att du ansträngt dig, köpt present och allt och han drar iväg och golfar (+ jobbar över). Jag förstår helt att du är upprörd och ledsen. Men avvakta tills han kommer hem och se vad som händer då. Sen tycker jag att du ska tala om hur du känner (sånt är jag urusel på - jag har en synnerlig förmåga att sura och spela martyr istället. En skitdålig strategi så kör inte den!! Ha ha ha).
    Men det KAN ju vara så att han faktiskt planerat att gottgöra dig när han väl kommer hem och då är det ju synd att du suttit här och varit arg i onödan.

• ~vinterbrud~

Äh, du låter inte alls bortskämd. Jag är säker på att alla tjejer här tycker det är lite viktigt med jul, årsdag och födelsedag.
    Men har han verkligen glömt och struntat i allihop?
    Då undrar jag - har du sagt att du tycker det är viktigt och blir besviken på att han glömmer/struntar i det, eller vad det är nu är?
    Fast om du inte är den som brukar hålla tyst så antar jag att du sagt detta?
    Då undrar jag: har du fått svar på VARFÖR han i så fall väljer att strunta i det? Jag undrar mest om det finns någon vettig förklaring (det borde det finnas).

• ~vinterbrud~

(sorry - såg inte att kommit in fler svar i tråden. Jag svarade på inlägg nr 225)

• ~vinterbrud~

Du får en styrkekram från mig c t!

• ~vinterbrud~

c_t; jag hoppas att det känns bättre idag att det löste sig igår.

Våra inbjudningar kommer fram idag!
    Har redan fått mail av min mammalediga kompis att hon fått sin och sambons inbjudan. Då vet jag att de flesta kommer att öppna sina ikväll.

Annars har jag precis fått offert från vår cateringfirma och jag var inte alls nöjd med slutpriset. Var inte det jag trodde vi kommit överens om och blev nästan 10.000kr dyrare än jag räknat med. Oacceptabelt och jag kommer pruta.

• ~vinterbrud~

Hej svejs,

Nu har 9st officiellt tackat jag till vår inbjudan (11% ja).

Måste också börjar kika efter underkläder snart. Såg att de fått in ganska fina BH:ar på Twilfit, men tyvärr kan jag nästan aldrig ha deras underkläder längre. De gör så sjukt stora storlekar Passar inte en liten "räka" som mig. Jag behöver 70B och den har de nästan aldrig i sitt sortiment.

• ~vinterbrud~

Oj 70G?! Ja, då ska jag nog inte klaga för det är nog svårare att hitta än 70B. Fast jag är ändå sur på att Twilfit tagit bort "min" storlek.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...