Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vi kommer att ta mitt efternamn (ett släktnamn) så behåller mitt efternamn.
Har anmält detta i samband med att vi skickade in hindersprövningen.
Vi kommer att ta mitt efternamn (ett släktnamn) så behåller mitt efternamn.
Har anmält detta i samband med att vi skickade in hindersprövningen.
Jättebra hemsida Snöflinga!
Åh vilken fantastiskt vacker bild på kyrkan med all snö!! Ååh vad jag hoppas på snö i Stockholm när vi gifter oss.
Angående AW nästa vecka (v 46).
Jag är bortrest på tjänsteresa hela nästa vecka
"After Work" - betyder i princip att man går ut och tar en drink/öl efter jobbet och minglar lite
Idag blev jag förresten uppringd av en av min m2bs närmaste vänner angående svensexan. Har fått veta deras planerade datum nu (blir i december). Börjar bli dags att mentalt förbereda sig på en möhippa snart då *gulp*
Grattis till bröllopsklänningen Gotland!
Ibland måste man ju gå på känslan - det blir säkert jättebra!! Hur ser den ut?!
Ååh - den var supersnygg!!
Jag skulle inte ha sytt på någon ärm eller ändrat kjolen - där är jättesnygg som den är! Det händer ganska mycket med klänningen och livet ändå.
Bra val Gotland!
Hej tjejer;
har varit bortrest 4 dagar och ej hängt med i diskussionerna. Försöker läsa ikapp.
Nu har iallafall mina vinterstövlar kommit (beställt från e-bay, tog prick 2 veckor). Beställt nästan likadana som Akvavit. De var rätt coola, om än i minsta laget storleksmässigt. Trodde det var barnskor när jag öppnade förpackningen men det var min storlek.
Nu väntar jag bara på att min klänning ska komma, sen är allt i klädväg klart. Beställdes i augusti och bör väl komma nu i december.
Inbjudningar: endast 12 st kvar som ej svarat (OSA 1/12). Hittills har 4st tackat nej av 81 st.
Har även äntligen fått svar på vilken präst vi får och bokat in möte med honom i januari för "träning" och genomgång. Kul!!
De som gifter sig i början av januari får nog börja ha "möhippe-beredskap" från och med nu . Snart smäller det! Min m2b ska få prel få svensexa 15 dec har jag fått veta.
Qozze: jag beställde via e-bay (tror det var Cutesy Shoes det hette).
Jag mätte fötterna och tog storleken enligt e-bays mått-tabell. Blev nog i minsta laget, har 36 och beställde storlek 5,5. De passar men sitter verkligen utan mycket marginal. Skulle nog ha tagit storlek 6 men gör inget att de är något små då jag ändå inte kommer använda dem efter bröllopet.
Med tanke på priset (400kr totalt) så ställer jag inte så höga krav.
Abbie80: buffén lät verkligen god (blir sugen på mat!)
Vad skönt att allt kändes så bra med lokal etc Gotland!
Klänningen blir säkert fin med ärm; klart du ska ta det du känner dig finast/bekvämast i.
Vi ska ha möte med vår cateringfirma+de som ansvarar för festlokalen nu i veckan och gå igenom festen, hur borden ska stå etc. Sen kan vi börja fundera på vår bordplacering av gästerna etc. Dags att börja fundera festprogrammet nu.