• snofsan

cocca-cola beroende :-( OT

oki ja vet dettta e ot .. men nu sitter jag här i natt och kan inte sova har druckit för möe cocca cola (i vanlig ordning) och har dåligt samvete.. suck det va juh nu jag skulle skita i sånt p skita i chokladkakkor (som oxå slank ner i magen ikväll)

asså ja blir så irriterad på mig själv för att jag inte kan sluta dricka cocca - cola... suck det e nästan så att man skulle bilda en klubb "anonyma colalist"

e det bara jag som blir irriterad och får ont i huvudet om ja inte får i mig minst ett glas cola om dagen?
    finns det nån mer här som e med beroende av cola?

• Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT
  • snofsan

hmmm.... undrar vad de andra gör då... hmmm kankse ännu farligare..

• catte

Mmmmm, sitter med min cola light nu när jag pluggar! GOTT!

• fjäskan

Jag är cola fri !!!!!!

inget begär kvar och nu inhandlas det LOKA vatten istället !

Hoppas nu mina tänder och min vikt märker skillanden

• snofsan

fjäskan : weeeeeeeeeeeeeeeeee VAD ROLIGT GRATTIS!!!!!!

yeah vi fixade de fjäskan

• Godisråttan

COLA LIGHT FANTASTISKT!!!!!!!!!!!!!!!!!I love it!Och det ska vara på burk Dricker 2 st om dagen.Inte så farligt va?

• ntlove83

Älskar Cola light, jag kunde tidigare dricka en 50 cl flaska om dan men har nu dragit ner på det. Slutade snusa i våras och nu under hösten så är det slut med Cola. Det är hemskt att ge upp vanor men så värt i slutändan

• TinaE

Inte ett enda glas cola på heeela helgen! *stolt*

• snofsan

weee ja fall tillbaka igen... dricker cola igen..

• DetOrdnarSig

snofsan: Neeeeej! Men det är bara upp i sadeln igen. Så tänker jag när jag slarvat med min diet. Allt blir ju bara sämre av att låta en dag av slarv bli till ännu fler dagar av slarv och till sist har allt runnit ut i sanden. På't igen bara!

• snofsan

ja men de blev nåttpositivt av de hella iaf ja dricker inte lika möe denna gången

• Krystal

Är oxå en Cocaholik. Fast förr var jag värre än nu,då det kunde gå en 1,5 l per dag...nu försöker jag hålla det till högst 1,5 l i veckan.
    Men just nu är jag inne i en cola-period. Får skylla på att jag har varit kraftigt förkyld ett tag och behöver koffein/socker kicken...
    Men den MÅSTE vara vanliga hederliga Coca-cola, inte någon biprodukt med ett läskigt (he he nu var jag vitsig) extranamn som "light", "lime", "vanilla" eller "zero"...

Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT