• snofsan

cocca-cola beroende :-( OT

oki ja vet dettta e ot .. men nu sitter jag här i natt och kan inte sova har druckit för möe cocca cola (i vanlig ordning) och har dåligt samvete.. suck det va juh nu jag skulle skita i sånt p skita i chokladkakkor (som oxå slank ner i magen ikväll)

asså ja blir så irriterad på mig själv för att jag inte kan sluta dricka cocca - cola... suck det e nästan så att man skulle bilda en klubb "anonyma colalist"

e det bara jag som blir irriterad och får ont i huvudet om ja inte får i mig minst ett glas cola om dagen?
    finns det nån mer här som e med beroende av cola?

• Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT
  • Tosa

Måste bara säga en stor kram till er som försöker ta er ur erat cola beroende.
    och en stor eloge till er som lyckats...

Har försökt men det fungerade inte för mig... min omgivning får lida när jag slutar.

Lycka till alla ni som ska sluta och jag hoppas verkligen ni lyckas...

• snofsan

Suck..

jag längatr effter en cola nnu juh... har ont i huvudet å e suuuuuuur......

ja som trodde att det skulle gå bra det verkade som det igår juh

• snofsan

idag är det dag två utan cola å nu på morgonen känner ja mej riktigt ok... men de e på kvällen de brukar komma..

oboy idag e det fredag oxå då ska det vara fredagsmys... kommer sakna min cola till de....

• PennyJenny

Ladda med annat gott att dricka! Det är ju ändå fredag, så kanske ett glas vin istället för colan ikväll . Håll ut, efter 5 dagar slipper man som regel huvudvärken.

• TinaE

Vin blir det ikväll :)
    o har inte druckit nån cola än idag. Men har lite kvar, så två glas till lär det blir. men sen ska jag abnne mej skärpa mej! Iaf minska ner på det!

• A o P

SUCK!
    Va jag skulle behöva en cola för att trösta mig med nu efter den här ja-la dagen.... Men jag får väl pina mig med ett gals vatten o en huvudvärkstablett. Jag drack ifs 1 cola till lunchen idag. Men det är ändå dag 5 utan 4lite/dag som det brukade vara.

Kämpa vidare alla ni som kämpar ur träsket.

• snofsan

japp de e trökigt å ja dricker nu fanta men de e på någooot sätt inte lika gott som cola

*snyffffffffffft*

• fjäskan

För mig går det bra, fast jag har ju bytt ut colan mot loka vatten och mycket loka dessutom. Men ikväll ska det lyxas med flädercider och tacos !

God helg på er alla colomaner

• oss två

Måste få köpa mig cola till ikväll..även om man inte borde...men livet blev lite småjobbigt idag...

Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT