Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

hej hej

• 16 aug

Hej på er !

Planerat något i helgen??
    Jag grunnar fortfarande på mina kort Kan inte bestämma mig.. sen känns det så långt bort så jag får inte tummen ur att börja handla allt som behövs till dom

Vet någon ett bra bageri i Gbg, Vbg, Borås- som kan göra fina bakelser?

• 16 aug

oj då har ni planerat en hel del!

Slottsbruden: ja de låter jätte fint!

• 16 aug

Bröllop 2008 skrev 2007-09-24 19:06:40 följande:

Lokal & Kyrka är idag klart!! Härligt!
    så bra. Det är skönt att ha det gjort för man vill ju att det ska vara där man har planerat Snopet om det är bokat redan..
    När vi bokade så var det lite bokat redan. Men vi hade tur & fick den dagen vi ville!
  • 16 aug
    bridesilly skrev 2007-09-24 19:56:57 följande:
    När vi frågade om bokningar så bara gapade dom och sa NÄSTA ÅR???? ja vaddå då man ska vara ute i tid om man ska få det man vil ha hehe
    va? ja så tänker vi

Nu ska jag försöka få tag på fotografen
  • 16 aug
    bridesilly skrev 2007-09-25 13:30:32 följande:
    Idag ska vi få se fotografens bilder, han verkar jättebra och lätt att få tag på och framförallt 2000kr billigare än den vi tillfrågade först
    Vad tar han då? *nyfiken* Här tar dom 5000 för vanligaste albumet då, 16 kort tror jag det var...
  • 16 aug
    Hofsan skrev 2007-09-26 19:45:18 följande:
    Åhhh vilken mardrömsvecka jag haft! Det var över 1/2 år sedan vi bokade kyrkan + Bosjökloster där vi skulle ha festen och nu helt plötsligt så är vi dubbelbokade med något annat par och hela sommaren är fullbokad redan suck.Som tur e så kan vi vara på Ellinge slott som bara ligger 5 km från vårt hem och det var ledigt på "vårt" datum + kyrkan som ligger 2 km därifrån.
    [/citat]

VA??? Hur kan det hända?! Så tråkigt..
    Tur att ni hittade ett annat ställe!
    bridesilly skrev 2007-09-26 21:44:28 följande:
    [citat]
    HofsanMen uscha sånt där är aldrig kul när dom gör. Att man inte har bättre koll än att dubbelboka.Har också haft en mardrömsvecka..mitt paket med min klänning är totalt försvunnen och varken kina eller sverige vet var den är
    Men va? Vilken flopp! Men hallååå, otur ni har
    Hoppas den kommer till rätta snart.

Igår planerade vi lite mer.. Med budget & så. Vi kommer INTE ha något särskilt dyrt bröllop iallafall Då har vi ändå gjort exakt som vi vill ha det! Känns jätte bra.
  • 16 aug
    bubbelbruden skrev 2007-09-30 09:58:50 följande:
    Tjejer! Vart ska ni hålla eran bröllopsfest?
    [/citat]

I en mysig lokal, som ett stort hus är det. Med öppen spis m.m.
    Har ni bokat?
    bridesilly skrev 2007-09-29 22:58:30 följande:
    [citat]
    Hur tidiga kommer ni andra vara med att boka bröllopsresa??? (om ni ska på någon)
    Vi ska boka efter bröllopet, då vi inte kommer önska oss presenter. Om gästerna vill så kan dom sätta in bidrag till resa på ett konto. ( tror jag vi ska ha )
    Ni då? Vart vill ni åka?
  • 16 aug
    bridesilly skrev 2007-09-30 20:35:17 följande:
    Vi funderar på om vi ska beställa en resa till cypern. Frågan är bara vart på cypern man ska satsa på? Vi ska nog beställa rätt så snart så att man får komma dit man önskar
    aha
  • 16 aug

bridesilly: med eller utan barn? Vi har vart I Aiya Napa ( lr hur det stavas), men det var utan barn..

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts