Augustilistan 2008 forts
Virvel: mm så ska man ju göra. Men dyker dom upp på bröllopet så är det lite trist, fast då kan dom stå där utan mat ha ha
nee inte så snällt kanske..
Virvel: mm så ska man ju göra. Men dyker dom upp på bröllopet så är det lite trist, fast då kan dom stå där utan mat ha ha
nee inte så snällt kanske..
ja ni har så rätt
Hej tjejer, hur går det för er?
Här är det lugnt & skönt nu Ska sätta mig & titta på menyn lite. Vad ska ni ha?
Vi funderar på:
*Kronärtskocka med löjrom, gräddfil & rödlök
*Hjortfilé med konjaksås, kantarellsås, rösti & wokade grönsaker
*hjortron panacotta
Vad tycks? hmm svårt att veta om man inte har smakat kanske.. Men vi vill gärna ha lax till förrätt.. tips?
Miss Blue: den är fin!! hihi du får fjäska lite för honom
Humlanekerö: jaa, pappa la fram laxcarpaccio med som förslag- men vet ju inte hur det smakar Så det är gott? detta var med laxrom..
ha ha
Brud 080816: hmm ja det är klart.. kanske ska ha hjortron med glass istället? Bättre kanske.. Tack för tipset!
Humlanekerö: va? har du väl inte
Vad har ni tänkt ha?
Varför säger en del så här:
Tack för inbjudan vi kommer om det inte dyker upp något annat!
Det låter såååååååååå trist! Precis som om dom kommer om dom inte blir bjudna på en kräftskiva eller nåt
bridesilly; ja 2 st har sagt så...
tofflisar: ja känns lite trist..
Humlanekerö: ja precis, alla kan ju ha en anledning, men jag skulle iaf bli jätte glad om jag blev bjuden på bröllop.. Håller med dig.
MissBlue: jaa jag sa att OSA är senast 1 juli, dom som inte har svarat får ju ingen mat om dom bara dyker upp ha ha
Hedebris: åhåh mysigt med en bebis! Grattis, snart är det ju
Brud 080809: jaa
Jag skulle inte dela ut dom på dopet.. men jag ttcker ni ska gör som ni vill.
Ingen annan präst som ni vill ha då? Jag skulle inte vilja byta dag, även om prästen inte skulle kunna eller så..
välkommen
när lägger du in nya listan i trådstarten? I nya tråden?
aj då.. tänkte byta signatur, men funkar ju inte!