Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

oj det gick inte, men där är nr iallafall..

• 16 aug

Miss Blue: ok? trist, hon i denna affären, hon var sååå mysig, hon ska fixa allt, hon syr in dom själv & ändrar osv. Perfekt. Super snäll. Hoppas du får bättre service nu?! Jobbigt när dom inte är trevliga. Man är ju nervös ändå liksom.

nawla: Jaa känslan fanns där vad ska du ha? Har du ngn hint?

• 16 aug

moussetårta eller bakelser, i brunt & rosa,
    kanske en fyllning med vitchokladmousse & björnbärsmousse, sååå gott

Om den är brun som överdrag så vill jag ha rosa rosor på toppen Men band runt..

• 16 aug

brud 080806: tack! Vet ju inte om jag ska ha den än..
    chokladmousse är ju underbart!

sussa84: jaa vad ska du ha?

bridesilly: kan ni inte ha chokladöverdrag? Typ chokladkräm? Finns annars sugarpaste med chokladsmak Annars marsipan, eller grädde? MUMS
    Gillar du sött? Eller vill du ha mer syrligt? Bestäm det först, så kan ni sålla ut lite.. Princesstårta är ju välddigt söt tycker jag. Moussetårta kan man ju välja mer på. Päronmousse & chokladmousse kanske? Eller som vi kanske, vitchokladmousse med björnbärsmousse. Eller tobleronemousse med något kanske? Eller passionsfruktsmousse + ngt mer? Finns oändligt mycket..
    OJ va långt det blev.. eehh

• 16 aug

aha men skoj att provsmaka då Gott!

Vad ska ni ha, ris eller bubblor eller inget, eller annat?

Vi funderar på bubblor, sitter å klurar om vi ska beställa...

• 16 aug

förresten, jag letar efter rosa eller bruna flytljus.. Ikea har ju haft innan, men hittar inga! Ser ni så hojta gärna till!

• 16 aug

sussa:va?? Men jag bor ju inte där
    Vad för klänning köpte du? 'nyfiken*?

• 16 aug

finns inte där vad jag kan se, dessutom så var mamma på ikea för 2 v sedan, hon kollade, men såg inga...

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts