Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

ha ha Ikväll är det Greys

NU ska jag sätta mig med lite kort!

• 16 aug

jaaa Heroes är toppen Vi kollar på avsnitten på helgerna

aha har hon? Då känner du honom

• 16 aug

Miss Blue: jag förstår dig, så har vi det med.. jag ska ju vara klar med injudan om ca 3 veckor. Har inte börjat, jag ska ju skicka dom i julkorten, som jag ska scrappa... 35 st.. x 2 då.. Men skoj sen

• 16 aug

hmmm vi kan prata bröllop ändå.. annars kanske julklappar? lite tips tråd?

Jag letar efter bruna askar.. någon som vet?

• 16 aug

Igår, sa min sambo till mig att vi skulle gå ner & bada i bubbelbadet... När jag kom ner så så var det tända ljus, dricka i isbunke..

Han friade igen!!!! Han friade första gången när vi förlovade oss, i Afrika, men det var ca 4 år sedan.. Så detta kom som en överraskning! Han gav mig jätte fina örhängen! Han kan ju inte ge mig ringen ( har inte gjort den än )

kram på er!

• 16 aug

hmm det där med dricka i isbunke lät ju trist.. ha ha men menade givetvis vin i en glasskål med is

• 16 aug

bridesilly: ja en gång på miljonen

Virvel: men alltså min sambo är inte romantisk annars. Han kan om han vill- men 3 gång / år kanske.. ibland iallafall en blomma

SÅ därför blev jag super glad

Jag kan tycka som ni säger, 1 ros ibland kanske. Jag är inte så jätte romantisk helller kan jag erkänna... inte ger jag något till honom så..

• 16 aug

vi ska ju skicka nu snart... ska sätta mig ikväll med dom.. men har tappat lusten lite.. för stämplarna kommer ju aldrig & pappret skulle kommit för 2 v sedan Inte meningen att jag ska få papper alls... detta är 2:a gången...

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts