Augustilistan 2008 forts
ha ha Ikväll är det Greys
NU ska jag sätta mig med lite kort!
ha ha Ikväll är det Greys
NU ska jag sätta mig med lite kort!
jaaa Heroes är toppen Vi kollar på avsnitten på helgerna
aha har hon? Då känner du honom
ok
Miss Blue: jag förstår dig, så har vi det med.. jag ska ju vara klar med injudan om ca 3 veckor. Har inte börjat, jag ska ju skicka dom i julkorten, som jag ska scrappa... 35 st.. x 2 då.. Men skoj sen
hmmm vi kan prata bröllop ändå.. annars kanske julklappar? lite tips tråd?
Jag letar efter bruna askar.. någon som vet?
hmmm jag har båda..
Igår, sa min sambo till mig att vi skulle gå ner & bada i bubbelbadet... När jag kom ner så så var det tända ljus, dricka i isbunke..
Han friade igen!!!! Han friade första gången när vi förlovade oss, i Afrika, men det var ca 4 år sedan.. Så detta kom som en överraskning! Han gav mig jätte fina örhängen! Han kan ju inte ge mig ringen ( har inte gjort den än )
kram på er!
hmm det där med dricka i isbunke lät ju trist.. ha ha men menade givetvis vin i en glasskål med is
bridesilly: ja en gång på miljonen
Virvel: men alltså min sambo är inte romantisk annars. Han kan om han vill- men 3 gång / år kanske.. ibland iallafall en blomma
SÅ därför blev jag super glad
Jag kan tycka som ni säger, 1 ros ibland kanske. Jag är inte så jätte romantisk helller kan jag erkänna... inte ger jag något till honom så..
vi ska ju skicka nu snart... ska sätta mig ikväll med dom.. men har tappat lusten lite.. för stämplarna kommer ju aldrig & pappret skulle kommit för 2 v sedan Inte meningen att jag ska få papper alls... detta är 2:a gången...