Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

Jätte fin! Roligt att du kände så!

• 16 aug

bridesilly: ja jag hoppas alla blir glada

Resan, vet inte än vart vi ska åka.. men vi vill ha med tjejerna iallafall, vi funderar på Sri Lanka, så det går ju inte då. Går inga resor nu iallafall.. måste vänta tills det lugnar sig.

• 16 aug

klart du får! Välkommen!

Planerat mycket?

• 16 aug

Virvel, sätt blommorna i vatten med silverfärg.. funkar med rosor iallafall.. Finns nog att köpa i dom flesta blomaffärer? Men kanske inte silver.. vet inte..

• 16 aug

tofflisar: Vi har fri bar. Men bra att ni ska skriva med det, vi var på ett bröllop där man fick köpa sitt, vilket inte spelar någon roll alls, men bra att veta.. man tänker ju inte på att ta med kontanter..

• 16 aug

Hej hopp nu är vi färdiga med inbjudan Ska läggas på idag!! Tänkte gjort det nästa vecka, men då kanske några får efter nyår- inte så skoj, man vill ju att alla ska få samma dag helst ( om det går). Så nu är dom gömda i julkorten..
    Är jätte nervös ha ha
    Hoppas inte alla tänker: men varför skickar dom så tidigt..
    usch..

• 16 aug

Humlanekerö: välkommen!

Nu är våra kort skickade Nu får vi se om någon kanske ringer & grattar eller nåt..

• 16 aug

Miss Blue: japp

men jag fattar inte att folk inte svarar i tid? Visst någon kanske har en anledning, men oftast inte?

Vi har skrivit: senast 1 juli. DET går inte att ta fel på. Sen att dyka upp fast man inte har svarat . SKIT dåligt!

• 16 aug

OJ vi tog 1 1/2 månad innan bara.. kanske sent..

jaa men är det inte tokigt att man ska behöva vara på sina gäster? Alltså jag skulle bli glad om jag blev bjuden på bröllop, inget jag skulle glömma! Man kan ju skriva in det i en kalender ju.. en vecka innan osa..
    hmm man får skriva en förklaring på info vad osa är?!

hoppas vi slipper sånt..

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts