Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

emi24 skrev 2007-10-06 10:39:16 följande:
    Hallå Såg att ni hade en tråd med augustibrudar 2008.jag bor i Vellinge och skall gifta mig den 30 augusti 2008.Får man lov att vara med på tråden?Första gången jag är inne på forumvarma kramaremi24
    klart du får!!! Välkommen!

Hur ska ni ha det i kyrkan? Någon som sjunger osv?..
  • 16 aug

wweee nu har vi bestämt hur vi ska ha inbjudningskorten Alltid nåt ha ha

Nu kan jag fylla på listan

• 16 aug
    AnnaochHenrik skrev 2007-10-11 07:12:37 följande:
    Miss Blue skrev 2007-10-10 20:57:41 följande:Ähhh... Det är ju snart advent, sen rullar det på och så är det jul och nyår. Rätt vad det är så är det alla hjärtans dag, sen så kommer påsken och då är det vår och fint ute, och helt plötsligt är det sommar! Ärligt talat: Ibland tror jag att det ALDRIG kommer bli augusti, speciellt inte den 23:e... men det är rätt skönt att det är ett tag kvar, så hinner förhoppningsvis alla bitar falla på plats!
    japp

Någon som ska till Tjolöholm på lördag?
  • 16 aug
    Suniz skrev 2007-10-11 18:08:54 följande:
    Jag ska skriva ut inbjudningskort, festprogram och vigselprogram själv. Vi har ett monogram som vi ska använda. Men det är ju lite svårt att få det exakt på korten/programmen (och med guldtext...). Finns det något annat sätt som man kan göra för att få monogrammet snyggt på pappret?? kram på er alla.
    Embossa det? Sätt det på en stämpel?
  • 16 aug
    Suniz skrev 2007-10-12 15:28:56 följande:
    Hur sätter man monogrammet på en stämpel?? Och hur ska jag kunna emobossa det? Jag e säkert hur korkad som helst men sånt här fattar inte jag.... *snurrig*
    Du kan besälla från ett företag, då har du ditt på stämpel- sen embossar du det. Kan bli jätte fint!
  • 16 aug

eller så kan du ta å göra ditt monogram på datorn, skriv ut det, ta en embossingpenna- fyll i & embossa. Kan också bli fint?

• 16 aug
    lilltjejan skrev 2007-10-14 12:53:53 följande:
    Hejsan här vill ja me va med på ett hörn Gifter mig 2 augusti 2008
    välkommen
  • 16 aug

Fröken fiffi: njaaee vi har ingen budget..

miss blue: jätte fina!

Vi har bestämt hur dom ska se ut nu. Ska köpa papper nästa vecka, har gjort ett prov bara

• 16 aug

miss blue: jo jag kan ta en nu, men den är inte färdigt..

*Stämplade ska vara i mitten,
    *bruna bandet är inte fastklistrat
    *monogrammet ska vara på rosa papper i mitten av det stämplade & bandet liksom
    *texten ska vara i brun färg, eller svart. ( beror på hur det ser ut)
    *bandet i ska ev vara smalare..

Vänta 5 min så ska jag ta kort & lägga ut det...

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts