Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan 2008 forts

lystroll: hej å välkommen!!

Idag ska jag greja med monogrammet. Hmm har gjort ett men är inte nöjd..

• 16 aug

Placeringskorten.. hmm dom ska vara bruna med något rosa på iallafall. kanske någon blomma på.. *funderar*

• 16 aug

bridesilly: nej tycker jag inte. Vi tänkte så sent som 1 juli.. men hmm kanske ska tänka om?! Har ju inte skrivit dom än
    Ska nog ta mitten av juni Senast...

• 16 aug

bridesilly: dom vill jag se

en fråga.. jag skrev en tråd om det innan, men vi ska vara så trista att vi önskar oss pengar till en resa.. Tycker vi har det vi vill ha, det vi inte har vill vi inte önska oss liksom..
    Ska vi skriva konto nr under rimmet om att vi önskar oss pengar? Vi funderade på att våra föräldrar som är värdpar skulle ta emot pengar eller ge konto nr iallafall.. men jag vet inte...

• 16 aug

bridesilly: NICE

Vi tänke ha vänster sida til detta & att skriva namn till toastmaster osv.. får plats precis, med rimmen haha

men ok, då kan vi skriva så då..

• 16 aug

Virvel: så fina!!!! Har du "bara" vikt den dubbelt & klistrat på sidorna? Kan det vara så enkelt? Förmodligen inte..
    Då kan man skriva INFO eller något på kanske?

• 16 aug

Virvel: kanon snygga
    Aha, jag har en sån man skär med, jätte bra! Men ja ska prova om det kanske kan bli bra.. är det tapet du har eller papper?

wegi: vi ska ha brunt & rosa med vitt också i dukar osv.

• 16 aug

Näääääääääää nu skiter jag i detta med inbjudningar - jag blir så trött!! Papperna har inte kommit in - dom vet inte när dom kommer! DUM som JAG är så tog jag inte namnet på dom, så jag kan inte beställa dom på nätet.. jag behöver 50 av bara en färg!! Blir galen!
    Sorry....

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts