• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • Milliz81

HEjsan... hoppar in här om det är ok... vi ska gifta oss den 3 maj på vår tioårsdag tillsammans... Ålder på oss är hmm,,, lättare att skriva att vi är födda 81 och att vi alltså under 2008 blir 27....

• Bella30

Jag kommer att vara 31 år, och min blivande man 28 år (fyller 29 år veckan efter bröllopet).

JhS2008 skrev 2007-11-18 10:05:30 följande:
    Hejsan! Haft en bra helg, något kul som ska hittas på idag? Tänkte höra med er vilken ålder ni respektive er man kommer att vara vid bröllopet?
  • Bella30

Var de äldre än jag (31 år)?

JhS2008 skrev 2007-11-18 10:09:40 följande:
    Anledningen till min fråga är att våra vänner som nyligen gift sig anser sig vara "gamla"
  • 0205

Vid bröllopet är jag 26 år o min sambo 34 år..

hur gamla var de som sa det då? *nyfiken

Vi håller på o fixarmed inbjudningarna o så nu, tror vi ska ha ett femtiotals tema i layoutstil och färgerna blir givetvis som färgtemat: brunt/svart/guld.

Håller på o letar favorboxar med, någon som ska ha favors? vart köper ni era boxar då?`

trevlig helg!

• JhS2008

De var +35år, försökte förklara att det inte är helt ovanligt att man gifter sig vid 35-årsålder nu, åldern för bröllop har ju stigit (förr var det ju vanligare att man var mycket yngre). Sen är det ju en definitionsfråga gällande hur gammal "gammal" är Vore kul att se hur medelåldern här i tråden

Har ni hunnit fundera på bordsdekorationer något?

Bella30 skrev 2007-11-18 11:08:41 följande:
    Var de äldre än jag (31 år)?
  • Champis_Sanna

JhS2008:
    Vi kommer precis ha fyllt 24 och 31.

• JhS2008

+35 = 36, 37år.. av någon lustig anledning sätter man på ett plus när man blir äldre

• lottis84

Vi kommer bara en enkel dekoration på bordet, vill inte att det blir för mycket. Vi kommer ha vaser med en rödros och någon grön kvist. Sen kommer vi ha ljus... vill helst ha värme ljus i någon sorts ljusstaket som är lila, men har inte hittat något som passar än. Dock har jag hittat vanlliga ljus som är lila, så i västa fall blir det sådana... hmm hängde ni med?

• JhS2008

Japp, jag hängde med iallafall

Hur tror ni att ni kommer att ha borden, U, E, runda bord?
    Ska ni ha honnörsbord?

lottis84 skrev 2007-11-18 13:12:39 följande:
    Vi kommer bara en enkel dekoration på bordet, vill inte att det blir för mycket. Vi kommer ha vaser med en rödros och någon grön kvist. Sen kommer vi ha ljus... vill helst ha värme ljus i någon sorts ljusstaket som är lila, men har inte hittat något som passar än. Dock har jag hittat vanlliga ljus som är lila, så i västa fall blir det sådana... hmm hängde ni med?
  • lottis84

Vi kommer ha honnörsbord och borden kommer troligt vis stå som ett E, möjligen med fyra bord ifrån honnörsbordet istället för tre... beror lite på hur många vi blir och hur många vi sätter på honnörsbordet.

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning