Maj 2008 fortsättning
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
min klänning kostade 3995:-... men med alla tillbehör vart det 5555:-...
Blir stressad av er.. jag ska sy min klänning och har inte börjat, har en bild på hur jag vill att den ska se ut.
Ta det lungt... jag vet inte ens hur jag vill att min brudklänning skall se ut. Och jag har inte ens börjat !
Brud-08 skrev 2007-11-21 16:05:35 följande:
Skönt att man inte är helt ensam, förhoppningsvis ligger jag bra till ändå.
Min blivande kommer troligen ha kavaj och för att piffa till det en väst under... vi har än bara spånat...
Har inte orkat gå tillbaka hela tråden för att läsa vad jag missat längesen jag var här nu! Men jag undrar, hur många och vilka låtar ska ni ha i kyrkan?
Som det ser ut för oss just nu blir det 2 låtar som vår solist ska sjunga - Making memories of us, Keith Urban och Unchained Melody med Righteous Brothers.
Bröllopsvalsen blir Mötley Crues Without You :)
Min klänning är köpt och jag gav 3200 för allt, inkl skor. Finns att se i mitt galleri
starchick: Fin klänning! :)
Tackar =) Blev störtförtjust när jag provade den
MJ 2008 skrev 2007-11-21 19:46:58 följande:
Antar att klänningen i ditt galleri är den du ska ha? Oerhört vacker måste jag säga
MJ 2008 skrev 2007-11-21 19:46:58 följande:
Gaaahh, blir galen på alla amerikanske bröllops sidor, försöker hitta favor askar till hyfsade priser, o de sidor som har bra priser skickar inte internationellt eller så måste man handla för minst 1200 kr.
Någon som ska ha favoraskar? vart köper ni dem?