• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • 0205

Har hittat redan men tack ändå ^^

Hitta en i england till mycket bra pris o har fina grejer, så man slippet tull med, perfekt!

• Syrran79

Jag var och köpt min brudklänning igår. Är så nöjd!!! Blev en från Nixa och kostade 5700:-.
    Nu börjar det mesta bli klart. Kläder till blivande maken och hans best man kvar och solisten. De låtar jag valt ut är Du är allt m Sonja Aldén och Det vackraste m Cecilia Vennersten...kanske inte så orginellt med den sista men jag gillar den.

Ska alla ni ge gästerna någon present på bröllopet???

• Milliz81

syrran 79: vi har inte tänkt ge gästerna nån present... Inte som det är nu iallafall, men det kan ju hinna ändra sig...

• lottis84

Har inte heller tänkt ge våra gäster något som det ser ut nu... jo en sak kommer de förresten få... vi kommer ha ett korsord i vårt festprogram, så vi funderar på att köpa vanliga blyertspennor... möjligen försöka dekorera dem så de ser lite roliga ut...

• lottis84

gästerna måste ju ha något att skriva med

• 0205

De får var sin favorbox med chokladdrageér i

Syrran79 skrev 2007-11-26 19:29:19 följande:
    Jag var och köpt min brudklänning igår. Är så nöjd!!! Blev en från Nixa och kostade 5700:-.Nu börjar det mesta bli klart. Kläder till blivande maken och hans best man kvar och solisten. De låtar jag valt ut är Du är allt m Sonja Aldén och Det vackraste m Cecilia Vennersten...kanske inte så orginellt med den sista men jag gillar den.Ska alla ni ge gästerna någon present på bröllopet???
  • lottis84

Skriver ni ut t.ex. på hemsida, vad ni har för färgtema på ert bröllop? Vi har gjortet det... (bara våra föräldrar som har adressen än så länge) men min mamma har flera gånger frågat om man ska ha kläningen i någon av de färgerna i temat på sig... hmm det e ju inte det som är meningen med färg tema :-/ Nu är jag orolig för att fler ska missförstå... ska jag ta bort det från hemsidan och hoppas på att man inte väljer den färgen eller ska jag skriva en förklaring vad färgtema är för något? Hjälp!

• Hannafia

lottis: Min mamma trodde oxå att hon var tvungen att ha den färgen på sina kläder som vi har i färgtemat
    Jag var tvungen att förklara vad som menas med färgtema för henne.
    Jag ska inte förklara på vår sida, men vill du vara säker på att ingen missförstår så kan du ju skriva.

• MJ 2008

Vi har inte funderat över låtar i kyrkan än... men det lutar åt 2 solosånger.
    Gåvor till gästerna har vi inte heller funderat på... känns som det är en del kvar!

Jag hoppas hitta inspiration på vår semester som börjar imorgon fm! Vi åker till Miami imorgon och sedan blir det kryssning i Västindien. :) Vi hörs om 2 veckor!!

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning