Maj 2008 fortsättning
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Här var det full rulle, vi kommer båda att vara 25 vid bröllopet.
Vi kommer att ha ett honnörsbord och sedan runda bord med åtta vid varje. Jag har börjat titta på bordsdekorationer och jag tror det blir något enkelt i vårt färgtema, bett om hjälp av mamma med detta, så jag kan släppa vissa saker.
Vad har ni valt att inte göra själva?
HEjsan,,, i är ett par på 26 år som varit tillsammans sen -98.. har en son som är 6 år och ska alltså gifta oss den 3 maj...
jag jobbar som Barnskötare och sambon som lastbilschaffis... sonen har nu blivit stor och börjat förskoleklass..
HAr dessutom ett kontaktbarn som bor hos oss varannan helg och han är snart 5 år...
Det var väl lite om oss..
Våra bröllopsplaner har inte kommit så himla långt, kyrkan och feestlokalen är bokad, klänningen är beställd, tärna och bästman är klart,,, men sen är det ju mycket kvar....
Bild på min klänning finns i mitt galleri....
KRam på er..
Oj vad mycket det hade hänt här plötsligt!
Liten presentation av oss: jag är 29 och jobbar som controller, m2b är 31 och programmerare. Vi bor i lägenhet i stockholm, träffades -99 och förlovade oss i våras.
Jag tänkte nog sno idén från några andra brudar här på BT och skicka ut så inbjudningarna är framme på Alla hjärtans dag.
Ja, det börjar verkligen hända saker i denna tråden.
Vad kul att så många "maj-brudar" hittat hit !
På lördags kall vi ut & provsmaka menyn på herrgården. Och kika på deras bröllopssvit. Måste vara 100% eftersom den är så dyr (4500 kr). Annars så kör vi med "First Lady-svit" på First Resort (ca 1 mil från herrgården).
Nu - jobba en timma till & sedan hem!