• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • MJ 2008

Jag köpte min klänning igår!! :) Provade säkert 15 klänningar... men det blev en Forever Yours 48101 (bild finns i mitt galleri). Den var så jag och passade mig som handen i handsken. :)

Jag & sambon var och provade kläder tillsammans, vilket var superkul! Det var spännande att se hur vi såg ut tillsammans beroende på vad han valde för väst mm.

• MJ 2008

Jag har inte hunnit läsa alla sidor sedan jag var här sist... men ska försöka hinna ikapp ikväll. :)

Vem är då vi?
    Bruden är 33 år och jobbar som produktchef, brudgummen 32 år och jobbar som lagerarbetare. Vi träffades för 5½ år sedan och har sedan den dagen varit ett par. Vi förlovade oss juni 2002 och den 6/10 friade sambon. :)

• pandis2405

lottis: vi förlovade oss också 17 feb!

Vi har dock ingen särskild tanke bakom vårt datum: ville ha maj eller september för att det är så mycket annat som händer mitt i sommarn, folk har semester och så. Vi kom fram till maj helst, och sen var det bara att hitta ett datum då vi kunde lyckas boka lokal och kyrka som vi ville ha. Vilken lokal gick före vilket datum, och så blev det den 24:e helt enkelt.

• Milliz81

MJ 2008:

vilken fin klänning... har oxå en forever yours klänning... men jsdu vad var det för nummer den hade... jaja struntsamma... din var kanon fin... vad ska din m2b ha på sig då?

• lottis84

Min kläning kostade 3500:- den var på rea skulle egentligen kostat 3900:-

• MJ 2008

Den har nr 48101 och kostade nästan 7000 kr... men det får det vara värt. :)
    Mannen min ska ha en svart mönstrad frackcoat som är lite glansig, vit väst med grå detaljer, vit skjorta, lila plastrong och svarta byxor. :)

Vad ska era män ha på sig??

• Offis