• bumblebee jonis

Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...

• Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
  • Bellanote

det är ju de jag menar.. klicka in på dem.

• bumblebee jonis

Sorry! Satt och drömde mig bort lite och skickad visst iväg inlägget en stund efter jag skrivit det. Såg därför inte att du hade uppdaterat.

Fina ballonger! Gillade att det var en enkel och en med stilfullt tryck på. Kan nog bli riktigt fint!

• Bellanote

ja och sen just de dämpade färgerna med. vill inte ha de skrik färgade typ barn kalas färgerna..

• bumblebee jonis

Jag gillade dom!
    Undrar om vi ska ha ballonger...? Har inte tänkt på det på ett tag...

Just nu är det så mycket som snurrar i huvudet men ändå inte...(!?!)

• Bellanote

ja jag vill inte ha ballonger. men för att dekorera trappen in vill jag ha ballonger.. så blir lite kluven helt klart då. inne vill jag nog inte ha det.

• Pärlplattan

Bellanote - Jag gillar den där vita ballongen, först tänker jag att det inte är snyggt, men det där var väldigt stilrent tycker jag.

Jag gillar ballonger annars, det är en bra utprydnad, får se om vi ska ha det.. Beror lite på, tror jag.

Björkstubbar blir ju så fint i sig! Då behöver man inte någon duk, det kommer bli jättefint!

• Bellanote

ja får se om man hittar en riktig fin björk. för då blir det som sagt finare utan duk..

ja de ballongerna där inne är fina. inte alls så färg starka som i barn butiker.

• millanros

Hej..
    Är ganska tidigt ute men vi håller på att planera datum för vigsel... Är oxå jkpg bo... VI har inget bestämt ännu men jag vill ha nyårsafton troligen 09-10 då jag inte tror vi har tillräckligt med pengar till om ett år...
    Men vad finns de för festlokaler här??? vad ska ni ha????

• Pärlplattan

Vi ska vara i ikhp-stugan. Men det beror ju lite på vad ni vill ha för typ av fest, i en restaurang, i en lokal och fixa maten själva eller ja, du vet. Har ni tänkt i de banorna?

• millanros

Inte helt.. men funderar på att fixa maten själva.. eller lämna ansvaret till våra föräldrar.. men vi vill nog inte vara på en resturang.... IKHP (för de är den i huskvarna??) är ju jättefint.. men tror de blir lite liten?? Hur många får plats???

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar