• bumblebee jonis

Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...

• Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
  • Pärlplattan

Du kan ju kolla på hemsidan... www.ikhp.se

Det får plats ungefär 70 personer, vi kommer totalt bjuda ca. 90 personer, med barn inräknat, och tror på ett visst bortfall eftersom det blir mitt i sommaren även om vi skickar save-the-date tillsammans med julkortet. Eftersom det är sommar så hoppas vi på att vädret tillåter att vi är ute. Om ni ska gifta er vid nyår så är kanske 70 för litet.. Annars är ju utsikten enorm där!!!

• bridesilly

Men hej är det här ni är

• bumblebee jonis
    bridesilly skrev 2007-12-03 18:24:44 följande:
    Men hej är det här ni är
    Har du inte hittat oss innan? Var inte meningen att tappa bort dig på vägen...
  • bridesilly

Nej jag har på nåt sätt missat detta med att tråden innan stängdes ner ..men nu är jag inte lost nåt mer haha

• millanros
    hade inte tänkt på att de var 2 plan...

NÅn som funderat på nyarpstugan???? de skulle vara nåt de me ju...

Vad har ni för färger/teman???
  • Bellanote

vi ska vi en järsnäs gamla skola som lig´ger utanför huskvarn ca 3 mil. ligger jätte vackert vid en sjö. men det är en liten mysig lokal så om man ska sitta ner så räcker det med ca 70 pers för det blir lagom då.. men 150 pers har ja gvare där och festat med.

vi ska ha färgtema rosa, silver vitt och kanske grönt som kommer komma med blommorna då så inte så mycket jo ev i tärnans klänning..

• bumblebee jonis

Vi ska ha färgtema vitt, lila, grönt och silver! Det gröna blir det nog mest växterna (tex murgröna) som står för

• emling

Vi ska ha temat glitter och glamour med inslag av rött!

• bridesilly

Vi ska också ha silver vitt och grönt. Tärnklänningarna är gröna, dukningen kommer gå mest i grönt och en massa andra detaljer så huvudfärgen är grönt. Utöver färgtema kör vi på gammeldags romantisk stil

• bumblebee jonis

Nu börjar planeringen av tårtan bli färdig och ska i dagarna beställa material till inbjudningskort m,m!
    Snart ska de vi ska bjuda få veta att vi ska gifta oss!

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar