• bumblebee jonis

Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar

Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...

• Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
  • millanros

tja.. Bumblee bee..... vet faxtist inte.. har varit ett he*****es år med dem... så jag har ingen aning om vart jag har dem.. de "tror" en massa som inte stämmer men de säger inte ett ord till MIG!!! men jag ska gifta mig med deras son ändå

• bumblebee jonis

millanros- det gör du rätt i

• Pärlplattan II

God fortsättning alla brudar! Hoppas ni haft en bra jul!

millanros - Go for it!!

• Birella

Hej på alla i jkpg området!

Har ni något bra tips på någon restaurang i Jönköping som inte är smockfull en måndag vid 13-14 tiden? Eller bara något tips på en restaurang? Gärna lite mysig Vi skall till jkpg efter vigseln serru och eftersom jag inte är ifrån trakten vill jag gärna ha några tips.

Mvh
    Birella

• bridesilly

Restaurangen på john baur hotellet har jag för mig är fin.

Birella skrev 2008-01-08 15:09:31 följande:
    Hej på alla i jkpg området! Har ni något bra tips på någon restaurang i Jönköping som inte är smockfull en måndag vid 13-14 tiden? Eller bara något tips på en restaurang? Gärna lite mysig Vi skall till jkpg efter vigseln serru och eftersom jag inte är ifrån trakten vill jag gärna ha några tips. MvhBirella
  • Pärlplattan II

Den ser fin ut, utifrån.. Jag har nollkoll på det, egentligen, men det måste väl vara ganska lugnt en måndag efter 13? Har ni några speciella önskemål på mat eller någonting sånt?

• Pärlplattan II

BTW - har någon koll på var man kan hitta stort urval av sidenband till okej pris? Jag har kollat på Åhléns, men de har inte så många andra färger än de vanligaste.. Har inte hittat några iaf.

• millanros

Min favoritresturang är ju en italienare och en grek.. men de brukar vara ganska fullt då... tror nog att de flesta öppna brukar vara det...

Sidenband.. kolla på torget... annars har du ju sybutikerna smedjegatan (mitt emot mackmakeriet) och den på juneporten jämte frälsningsarmen.. de är väl de jag kan komma på...

• Birella

Pärlplattan II skrev 2008-01-08 20:07:02 följande:

Den ser fin ut, utifrån.. Jag har nollkoll på det, egentligen, men det måste väl vara ganska lugnt en måndag efter 13? Har ni några speciella önskemål på mat eller någonting sånt?
    Egentligen har vi det faktiskt, vegetarisk måste det finnas, kanske borde sagt det direkt, antar att det inte finns någon "hel"vegetarisk restaurang i jkpg, det är väll bara sthlm och gbg som har det?
  • hondafreak

Hotel Winn precis vid Vätterns strand i Huskvarna är jättefin, både mat och utsikt. Kroatorpet i Huskvarna är jättemysigt eftersom man sitter i ett riktigt gammalt hus, fast är det sommar sitter man utomhus ibland och då går E4:an precis nedanför....fast det är fint ändå. Sen finns en hel del vanliga restauranger, Mäster Gudmunds Källare är kul eftersom man sitter i källarvalv, hotell Scandic på Rosenlund vid Elmia har en super salladsbuffé före 2 olika varmrätter, och kaffet tar man i biblioteket då man sjunker ner i bekväma fåtöljer.
    Lite tips, säg till om du vill ha fler.....

Svar på tråden Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar