Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...
Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...
Min M2b nämnde Mäster Gudmunds Källare faktiskt, jag har aldrig varit där, men det kanske vore något, tänkte om det är lunch rusning då? Men man kanske kan boka bord? Jag e inte så bra på det här med restauranger (eftersom jag nästan aldrig är på några )
Lunch rusningen är över vid halv ett, nemas problemas, men boka gör man nog klokt i ändå, och speciellt om ni vill ha vegetariskt förståss....
Är det bara ni 2 som ska äta där ? Jag menar som det lät skulle ni ju äta efter vigseln och då blir ni väl flera ?
Titta på Winn oxå, det är jättefin utsikt där !
Kul att det skrivs här igen! Hur är det efter allt julstök?
Mäster gudmunds källare är jättefint och har bra mat!
Sidenband kan man beställa billigt från mattonbutikerna på internet!
birella ska ni äta själv på restaurangen el hur går det till?
mäste gudmunds har jätte god mat men är faktiskt osäker om de har mycket vegetariskt men fisk har de om den personen äter det.
Jag tror annars inte det är några problem att BE om att få ett vegetariskt alternativ. Det är ju liksom inte ovanligt med vegeterianer direkt. På de flesta ställen kan mna ju få det, om det inte finns ett alternativ på matsedeln. Så hör med dem, och beställ bord - då kan ni ju fråga om det vegetariska på samma gång. Funkar ju jättebra.. Förr fanns ju Glada Grisen (My favourite! Speciellt i början), men det var ju då det...
För alla som undrar är det bara jag och min M2b som skall äta - så det är inte mycket folk, bara 2pers.
Jo vi hade tänkt att ringa o kolla typ 1 månad innan så att de har nått veg. annars så kanske de hinner "hitta på" nått vegetariskt man måste ju ge dem chansen i alla fall.
Johans Café har väl ett rum man kan hyra? Jag antar att man kan äta där sen då, om man väl gjort det, de bör ju fixa käket då också, så då kan man säkert önska vad man vill ha och få t.ex veg. mat. Jag vet inte, jag bara gillar cafét, det är så mysigt och har läst att möjligheten finns.
Hej alla brudar, hoppas att det är okey att jag börjar hänga i er tråd. Jag bor i Jönköping men ska ha bröllopet i Gislaved. Vi ska gifta oss under sommaren 2009, och har börjar spana lite på saker man kommer behöva till den stora dagen. Vill fixa buketten, hår och annat här i Jönköping.
Var ska ni göra bukettenn håret, tårtan m.m.??