Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...
Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...
Pärlplattan II
Aha! Det förändrar ju saken. Hmmm... saker som är lätta att skicka och som kanske är lite av en sak man saknar när man är utomlands då. Kaviar! (skrattar)
* bok
* smycke kanske går ändå...
* en snygg (praktisk?) väska
Kommer jag på mer så skriver jag
Just det! Jag har inte gjort några julkort än. Trodde jag hade mer tid kvar men ack så fel jag hade
Men.... jag har beställt materialet till inbjudningskorten, placeringskorten, gästboken och bröllopsfotoalbumet idag så snart skadet pysslas
Ska även fortsätta med lite julpyssel imorgon med grannen och våra barn
Pärlplattan II skrev 2007-12-13 11:17:23 följande:
oj vad det skrivs här
ang present var ju i den åldern för 3 år sedan, parfym är bra för det är sånt man inte har råd med. el present kort på te x duka el något sådant.
promenad hade jag gärna ställt upp på men bor ju inte i staden utan just nu så det får va.
Nu så... det blev köpta julkort i år Känner att jag inte har tid att göra egna med tanke på allt annat pyssel som ska göras så det fick bli så.
Ska försöka att ha lite kul med familjen innan jul i första hand.
Millanros - Jag är också blivande brud med barnvagn Tösen är 4 månader nu! (vad tiden går fort) Har en son på 3,5 år med
mmmm Bumblee bee Min son är 11mån snart ett år... Tiden går verkligen superfort!!!! vart bor du??? tänkte om man sett dig?? sitter o funderar på 1års present.. skitsvårt precis efter jul ju... får väl gå o köpa den i mellandagarna... leksaker är väl inte att tänka på... Kommer nog behöva flytta efter jul han kommer behöva större rum
....än så länge kan jag bara säga att jag bor i utkanten av JKPG
Jag förstår vad du menar med att behöva flytta till något större! Ett tips är att börja fundera redan nu på vilken sorts förvaring ni behöver/vill ha till hans rum. Försöka att använda förvaringsutrymmen som under sängen. (undersäng förvaringslåda om du förstår...) Finns en bra bokhylla med fack på IKEA som man kan ställa backar i. Finns som rumsavdelare på Jysk också.
Vi brukar föreslå att våran grabb kan få mer av sånt han redan har och tycker om typ duplo m,m. när han fyller år och vid jul.
Vi bor ganska litet så man lär sig snart att utnyttja det utrymme man kan och har på bästa sätt
millanros - Då kan du ju bara ta en vanlig, lite lugn dag! Det kan vara skönt i allt julstök!
Idag ska jag göra "stämpl" och embossa.. Det funkar bra med en brödrost istället för en sån där värmepistol. Jättesmidigt, tycker jag.. Förhoppningsvis blir allt klart, och sen är det bara att skicka kort för fullt på söndag! Hoppas jag.....