Tråd Nr6 för Jönköpingsbrudar/gummar
Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...
Såg att den förra tråden var stängd för inlägg så jag slänger ut en ny...
tror inte de har någon hemsida..
Vad synd. Dom verkar vara billiga med. Får nog leta i stan lite.
Var gifter ni er?
gifter oss i hakarps kyrka..
Vi gifter oss den 26 april!
Var hos Gösta i Hullaryd igår. Nu har vi pratat igenom blommorna till bröllopet. Buketten kommer att hamna på 600:- +-100:- beroende på vad vissa utav blommorna kommar att kosta just då. (kallorna kan kosta mellan 20:- - 50:- ) Hur buketten kommer att se ut på ett ungefär ser ni i mitt galleri. Ska ha lila fresior i buketten utöver det som finns i den på bilden.
bumbee var han trevlig??
gifter oss 28 Juni så det är ju en stund kvar..
Oj vilket bra pris på den fina buketten. Det måste ju vara extra billigt hon honom eller?
Tiden går snabbt, så snart gifter ni er..
Har ni mycket kvar att göra?
Bellanote - Han är jätte trevlig och kunnig!
Min mamma bor typ 5 minuter därifrån så vi brukar köpa blommor där. Han hjälper alltid till och är alltid glad och positiv.
Ett tips är att ha en bild med dig på en bukett som du tycker om och sen lite tankar om du vad du vill ha för blommor på ett ungefär. Jag gjorde så och han kom med en egentligen ganska självklar tanke om tulpaner som jag var lite inne på att ha i buketten först. När de blir varma så slår de ju ut(man håller i buketten ganska länge) då riskerar man ju att hela utseendet på buketten ändras... (att jag inte tänkte på det )
Ville ha en lila blomma i buketten och han sprang genast ut i ett av växthusen och hämtade en fresia som han trodde skulle bli fin i
Rekommenderar honom varmt!
ja jag har ju pratat med han. ska ringa nästa månad och prata mer om hur vi vill ha buktetten..
Vet inte om det var mig du menade men jag svarar ändå.
Har inte så mycket kvar igentligen. Det är en del inköp och arbetsfördelning kvar men annars är allt bokat och klart. Ska prata med vigselförättaren igen så fort hindersprövningen kommit och sen ska vi prata med de som har hand om stället vi ska vara på.
Sen är det väl mest att sammanställa allt som är kvar.
Ska iväg och göra en provuppsättning och sminkning i mitten av februari... Hmm var nog allt.
hittade en hemsida till hullaryds handels trädgård men ingen bra sida
dock är de ombuder för euroflorist så man kan även kolla euroflorists hemsida
medlem.spray.se/hullaryd/