För mycket är aldrig tillräckligt.
Gemma, hur går det med magen?
Gemma, hur går det med magen?
Jag drack Lanson Gold Label 1996.... Digg, digg, digg!!
Gemma, vad kallar de den Kinesiska "champagnen"?
Lapinette, kom på det där du sa om Gatineau... Varför köper du inte på Strawberrynet? Där finns de! Dagens tips!
Amelle, Var Berlin en kul stad? Har hört att de typ kommer bli Europas kulturhuvudstad med all sin konst etc. Vill gärna åka dit!
Jag kommer just från träning, eller typ en timme sedan. Första gången på flera år som jag tränat på morgonen! Skönt!!
annars känns det ganska segt att komma igång efter jul... Inte kul! Hur känner ni?
Gemma, så härligt att allt går bra med er två, min syster ska ta kejsarsnitt nästa vecka pga för lite fostervatten! DEt är då 2 veckor före tiden!
Hej alla!
Beklagar så mycket att ni inte sett till mig i det sista... Renovering av bad, jobb och krånglande nätverk hemma är starkt bidragande faktorer!
Gemma! Gud vad mycket läskiga, kontiga saker som drabbar dig... Jag hoppas, hoppas att du mår lite bättre nu och att bebis på eget bevåg behagar dyka fram! Jag tycker kanske det är lite okänsligt av dina kompisar att berätta sånnt här nu.. Det kunde gott ha väntat en vecka eller 2! Det är en spännande nog tid ändå för dig utan att stressa upp sig över historier! Stor kram till dig och magen i alla fall!!
Min syster har nog fått barn nu... Planerat kejsarsnitt idag kl 12 engelsk tid! Men har inte hört något! Tänk att jag är moster....
Förhoppningsis!! GRATTIS!!!!! Vad kul, Skål!!
Jag lovar att titta in lite senare ikväll, nu måste jag ta mig från jobbet för att sen dra vidare på nästa jobb(privat vinkällare.....)
Huff, detta året har gått ut stenhårt!
Hej Izunia! Vad kul, är det trist eller skönt att komma hem?
Brun som en pepparkaka eller?
Min syster har fått en liten flicka på 2,9kg.... alla fingrar och tår och helt normal! Skönt!! Har inte fått tag på syrran än men hon är säkert groggy efter bedövningen.....
Moster Margaux!!!
Ska ut och handla rosa och röda saker nu, sist blev det ju könsneutralt delux!
Gemma, det är SÅÅÅÅ spännande med din mage nu.... Jag tippar den 13 kl. 14.28 och en pojke!
Trodde helt säkert att sis skulle få en kille så jag är inte helt stabil i mina satsningar!! men, men.
Nu har jag burit ruskigt mkt dyr vin och sitter och väntar på middag! Idag blir det entrecote med ugnsrotsaker och en superduper smarrig sydafrikan. Vin alltså....
Iza, jag ÄLSKAR tandläkaren... men det kan kanske bero på att jag växt upp med 2 st? Tycker den rena känslan man har i munner efteråt är obetalbar... Går så ofta jag kan(och mamma tar emot...)
Vårat bad är äntligen, äntligen nästan klart! Ska på med lite silikon ikväll-SEN!!!! Nice... Har klarat denna perioden OK, men är riktigt ruskigt trött på att men MÅSTE gå på gymmet på morgonen! Det är bra för rutinerna men tar glädjen ur det hela....
Håller som bäst på att lära mig spanska på egen hand, sitter ganska mkt i bilen och hör på språkkurs. Ganska kul faktiskt!! Är det någon som pratar spanska? Gemma? Ditt språkgeni....!!
Ska på kurs också som eg skulle börjat ikväll men som ställdes in i sista minuten.... Passar inte i mitt schema! Hata!!
Hej tjejer!
Har det blivit dax för dig nu Gemma? Du har ju inte varit här inne idag vilket kanske är lite ovanligt!?
Jag är så bakfull att jag nästan inte lever alls... Kom hem 6 i morse efter en något överförfriskad kväll! Började med middag på Le Canard med en väninna, hon fick det i födelsedagspresent av mig. vi åt 9 rätter med vin till, innan vi rullade vidare ut på stan! Hamnade på ett västkantshak som heter Nobilis, där killarna är allmänt dryga... Sedan fick vi den strålande idén om att gå hem till en tjej och dricka mera vin... Alltid en Einsteinplan vid 3 tiden!
Idag har såldes använts till så lite som möjligt, fika ute med mannen och senare ett par kompisar och sen till att vara allmänt död!
Lapinette, jag vill SÅÅÅÅÅ gärna shoppa men jag har inga pengar... BUUUU. Nästa helg ska jag på möhippan till samma tjej som jag åt middag med igår! Den går på nätta 1850NOK och sätter verkligen denna redan magra januari ur spel! Huff!
Kul med skidåkning och Italien, vilken ort ska ni till? Jag åkte i lördags med några kompisar och det var verkligen, verkligen bra snö efter 2 veckor konstant nederbörd!
När ska du till Barcelona? Världens bästa shopping........
Avis.
Amelle, det är du och jag som lever rövare i denna tråden....
förhoppningsis, känns som om jag behöver en liten påminnelse om lägenheten i Hammarby Sjöstad... När flyttar ni?
Och vad ska du i februari då du redan funderar på bakfylla?
Angående minnesluckor så har jag inte det så ofta, men mina kompisar nästan rutinmässigt! Vet att det är ett riktigt dåligt tecken men det verkar inte bekymra dem nämnvärt....
Lapinette!!
Guud så romantiskt med Valentin i Barcelona!
För att inte tala om hur kul ni kommer ha det i Canazei, hör det till något av de stora systemen?
-Jag har aldrig åkt skidor i Italien men har varit i nästan alla de stora franska...
Såg just på bilder på min underbart söta systerdotter, Matilda!
Världens finaste... Min mamma har varit ute i butikerna och bunkrat rosa och "flickiga" saker eftersom vi inte visste innan vad det skulle bli. Jag tror jag måste trotsa ekonomin och hänga på...
Jag tror Gemma är på sjukhuset!