• Skottdagen2008

Västeråsbrudar

Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.

Hur går det för er?

• Svar på tråden Västeråsbrudar
  • Rebellen75

Jag har ju inte skrivit på ett tag. Vi håller på för fullt att leta någonstans att vara. Vi vill kunna ha eget dricka med oss. Det blir så himla dyrt att bjuda om de inte tillåter eget. På tis ska vi till Kungsbyn och diskutera men där har de bara eget. Får se vad vi kan förhandla fram. Vill de inte ha våra ca 40 000 för mat. Är man dumsnål? Men det är så vansinigt mycket pengar man lägger ut.

Har även kollat in Chantall´s catring blir billigare men måste betala till personal kostnad för servering. Hade tänkt gående buffe, men vi blir så många så man får stå i kö en hel del. Ska ringa dit senare i veckan och prata.

Vad har ni tänkt att vara? Kan inte komma på så många ställen här i Västerås.

• stich

Rebellen- Har du tittat runt på bygdegårdarna som finns?
    Vart ska ni gifta er?

Ett tips ang. mat såg att Coops restaurang hade jätte bra priser! HAr dock aldrig ätit där men kan väl vara värt att titta upp.

Kopierar in lite från deras catering matsedel..
    Varmrätter

Helstekt Oxfilé
    Välj mellan potatisgratäng,klyftpotatis,
    råstekt potatis eller
    timjanstekt potatis
    samt en valfri sås .
    husets pepparsås,kantarellsås,
    hemlagad bearnaisesås,
    fransk örtsås eller rödvinssås

105:-

Kycklingfilé
    råstekt potatis eller
    timjanstekt potatis
    samt en valfri sås .

75:-

Laxfilé på rotsaksbädd med kall romsås
    råstekt potatis eller
    timjanstekt potatis
    69:-

Helstekt Fläskfilé :
    råstekt potatis eller
    timjanstekt potatis
    samt en valfri sås

85:-

• stich

Oooops kom på att man nog inte fick göra så!!

Sorry!

• Paeonia

Nå, var det någon av er på mässan idag? Vi var där, men jag tyckte det var mindre än vad jag väntat mig.
    Fick ivarjefall smaka rensnittarna som vi funderat över....de var goda.
    Annars, njaaaa.

• Skottdagen2008

Skulle gå, men insåg att om jag går så kanske jag ser något som får mig att ångra de val jag hittils gjort. Jag kan juinte ändra mig nu direkt

• Paeonia

Haha, det var kanske lika bra du stannade hemma
    Du missade inget av värde, tycker jag ivarjefall.

Hur har det gått med klänningen då?

• Skottdagen2008

Tja du, den sitter inte likdant på mig som jag hade föreställt mig. Jag såg ju framför mig en enkel slät klänning, men då den syddes in lite här och var känns det som så blev den lite annorlunda än ursprunget. Min torsolette t.ex. syns under armen när jag höjer armen och det var väl inte meningen?? man fick ta vbort skenorna i den också så att bysten skulle få rum för tydligen var denna modell sydd för B-kupor och inte D. skulle kanske han nämnts tidigare typ när jag köpte den så hade jag H-kupa (graviditetskilon).

• Paeonia

Oj, det var inge vidare. Man har ju skapat sig en bild i huvet hur man vill att det ska se ut. Tråkigt när det inte stämmer.

Vart köpte du den? Om jag får fråga.

• Skottdagen2008

Jag köpte den på Ruths och de är verkligen underbara, men modellen var inte för min kropp och det kändes beigt. Nu ser den ok ut, men inte PERFEKT!

• Paeonia

Konstigt att de inte sa något om att den var sydd för B- kupor.....

Idag har jag bokat in mig på Unik (hår och smink). Tyvärr var Denice som någon rekomenderade i de här tråden ledig då. Men jag litar på att det blir bra ändå!

Svar på tråden Västeråsbrudar