• Skottdagen2008

Västeråsbrudar

Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.

Hur går det för er?

• Svar på tråden Västeråsbrudar
  • stich

Skottdagen2008-Ville bara önska lyckta till i morgon!

• Nufsan

Det hade jag helt klart stått ut med!

Min önskan är att OM jag får en möhippa att de ger mig en massage eller ansiktsbehandling eller nånting och sen går ut och äter.. Det är lixom jag!

Lycka till idag Skottdagen2008!!

Rebellen75 skrev 2008-02-25 18:47:34 följande:
    Hej tjejerAng möhippe pratet håller jag helt med om att pinsamheter vill man inte ha. När min bästis gifte sig åkte vi gokart sen hade vi lite relax på statshotellet innan vi gick ut och åt på Å. Hon fick ha en tshirt som vi skrivit LEDIG tom datumet.Hon uppskattade att vi inte spökade ut henne.
  • catte

Är det någon som ska ha festen på Elite stadshotell kan ni fråga mig om ni har frågor. Hade själv faktiskt vår bröllopsfest där....

• Alviss

Är det ingen som gjort håruppsättning/smink på Salong Aqva?? Hade bokat på Unik, men avbokade eftersom jag tyckte att Salong Aqva verkade bättre....

• Paeonia

Jag har tyvärr ingen erfarenhet av salong aqva men på vilket sätt verkar de bättre?

• Gudinnan

Jag har bara erfarenhet av Unik.

• stina125

Hej västeråsbrudar!! Är ny här och skulle behöva tips om en bra fotograf! Jag har varit i kontakt med några men de har varit uppbokade. Någon som har erfarenhet eller hört något om weddingbook?

• Martina 76

Vad är Weddingbook? Vårt problem är att ingen vill fota på midsommarafton. Vi har blivit tvungna att be en kompis som är hobbyfotograf att ta korten. Regnar det har vi bekymmer...

• stina125

Det är en fotograf som istället för ett samla bilderna i ett album binder in bilderna till en bok. kolla in hemsidan www.weddingbook.se/WB/Weddingbook.html . Vi träffade dem idag och har bokat in dem den 14/6. JÄTTE skönt att ha bokat fotografen... Vi får hoppsat att solen strålar under juni månad!!

Svar på tråden Västeråsbrudar