• Skottdagen2008

Västeråsbrudar

Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.

Hur går det för er?

• Svar på tråden Västeråsbrudar
  • Mrs love

Salojng UNIK ligger bredvid porträttstudion på storagatan.
    2000:- kostar en bruduppsättning ink. en konsultation.

MrsDilley skrev 2008-02-21 11:08:55 följande:
    Alla pratar om Salong Unik, vart ligger den och hur mycker kostar en Bruduppsättning med provuppsättning innan?
  • MrsDilley

Tack

Mrs love skrev 2008-02-21 11:11:26 följande:

Salojng UNIK ligger bredvid porträttstudion på storagatan.2000:- kostar en bruduppsättning ink. en konsultation.
  • Rebellen75

Välkommen Mrs Love

När är det dax för dig? Badelunda kyrka är jättefin, har varit på 2 bröllop där.

Brunnby har jag varit på fest 3 gånger. Det känns som att Brunnby är populärt ställe för oss Västeåsare

• Mrs love

Tack!
    vi ska gifta oss 20/9.

Ja, det verkar vara populärt med Brunnby, när jag ringde o bokade det i januari så sa hon att jag hade tur att det var ledigt våran helg...

Rebellen75 skrev 2008-02-21 11:12:14 följande:
    Välkommen Mrs LoveNär är det dax för dig? Badelunda kyrka är jättefin, har varit på 2 bröllop där.Brunnby har jag varit på fest 3 gånger. Det känns som att Brunnby är populärt ställe för oss Västeåsare
  • Nufsan

Hej tjejer!

Räknar mig som Västeråsbrud, fast jag flyttade till Västerfärnebo i somras Hoppas jag får joina er ändå?!

9 augusti går stapeln av för bröllopet och vi gifter oss i Västerfärnebo Kyrka, gudomligt vacker kyrka!

• Rebellen75

välkommen Nufsan

Är det någon i denna tråd som ska gifta sig nästa år? Vi gifter oss 9 maj 09, så jag har ett tag på mig. men av någon konstig anledning vet jag att jag kommer att få stressa som en tok på slutet.

• Martina 76

Nu har jag också bokat Unik. Alla pratar så gott om dem. Sak dit o klippa mig om ett par veckor och få lite tips. Anki verkar jättetrevlig!

• Gudinnan

Jag hade Anki på UNIK och var jätte nöjd. Kan även tipsa om Denice som sminkar helt gudomligt. Hon gjorde även mina naglar.

• Paeonia

Hej och välkomna alla nya västeråsbrudar! Vad kul att vi börjar bli några stycken

Jag tänkte samanställa en lista över alla så fyll på de uppgifter som inte står eller ändra det som är fel. Det här är vad jag vet! Det finns säker fler uppgifter längre bak i tråden men allt jag skrivit försvinner när jag vill titta längre bak, grrr.

Martina76, midsommarafton 2008, Ängsö Kyrka

Paeonia, 18 juli 2008, Hubbo Kyrka

Nufsan, 9 augusti 2008, Västerfärnebo Kyrka

Mrs Love, 20 september 2008, Badelunda Kyrka

Rebellen75, 9 maj 2009, Hubbo Kyrka????

MrsDilley, ?

Svar på tråden Västeråsbrudar