• Skottdagen2008

Västeråsbrudar

Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.

Hur går det för er?

• Svar på tråden Västeråsbrudar
  • Martina 76

Jag ska kolla med Brynolf Bagare angående tårta. Hår och smink blir förhoppningsvis på salong Lis.

• Rebellen75

Var på brynolf och handlade. Då hade de lapp uppsatt ang provsmakning av bröllopstårtor.
    8 mars om jag inte mins helt fel 11-16 kolla upp för säkerhets skull själva. Det tänkte jag va med på för att få lite tips har inte bestämt mig ännu om man gör själv eller beställer. Gubben min vill ha tårtor formade som fotbollströjor, vi får se.

• Rebellen75

Salong Lis?? Är de bra där? Är ute efter en ny frisör min är sjukskriven pga graviditet så hon blir borta ett tag.

Annars är Anki på UNIK bra på hår uppsättningar så det lutar åt att jag gör allt där ligger även granne med porträttstudion där vi ska ta kort.

De har paketpris på ANsiksbehandling nagelförlängning prov make brud make 1970:- sedan håruppsättningen 2000. Drar iväg där med men jag vet inte så många andra

• Paeonia

God kväll på er!

Jag googlade på festvåningar i västerås och kom upp med dessa

www.gastrogate.se/vasteras/result_alacarte/part/6

Det är nog svårt dock detta med att man vill ha med egen alkohol......Jag tror inte restauranger får tillåta det, det har väl med deras tillstånd att göra kanske

MrsDilley! Jag har bokat både hår och smink på Unik, blev rek. dom av en i den här tråden.

• Rebellen75

Välkommen Paeonia

Har du tittat klart på greys :)

Själv försöker jag titta runt som vanligt på sidorna men ikväll är det lite svårt. Minstingen sov mellan 15 - 18 så hon är uppe och far runt.

Det var något jag tänkt och fråga dig men det får bli en annan gång. Har helt glömt vad det var.
    ( har en som kammar mitt hår med en kavel just nu) får nog slut att försöka skriva något mer

• Paeonia

Ja, kavel det är kanske lika effektivt som en platttång

Jag tittade inte på Greys, haha utan på både Möte med det okänta (Nickes jobbarkompis var med) och efter det var det bröllopsbonanza.

Annars sitter jag mest och snörvlar och tycker synd om mig själv. Fick äntligen börja beskära träd i måndags men lyckades dra på mig en grym förskylning. Sen en kraftig träningsvärk efter allt klättrande och sågande så känns det att man lever

Du får väl återkomma om du kommer på vad du skulle fråga

• Jenbor95

Hej! Tips på en fin lokal är Skerike bygdegård, inte så dyr att hyra, rätt stor plats, flera rum och man får ha egen sprit . Vi hade 30-årsfest där, hur bra som helst.

/Jenni

• Martina 76

Jag vet inte om Salong Lis är bra på håruppsättningar. Jag brukar klippa mig där och tycker att de är bra. Mitt problem är att många inte vill jobba på midsommarafton. Men jag antar att de flesta frisörer med lite erfarenhet klarar av att sätta upp en snygg frisyr... Dessutom är Salong Lis lite billigare än inne i stan.

• Mrs love

Hej hej!!

Ny i tråden...

Vi ska gifta oss i Badelunda kyrka och ha bröllopsfesten på Brunnby gård!!
    Det tycker jag känns jättebra! Dit får man ju ta med eget dricka!

Jag passar också på att tipsa om salong UNIK, dom gör jättefina uppsättningar, jag ska själv använda mig av dom...

• MrsDilley

Alla pratar om Salong Unik, vart ligger den och hur mycker kostar en Bruduppsättning med provuppsättning innan?

Svar på tråden Västeråsbrudar