fler 2010?
jättefin klänning Aprikos! och ert färgtema kommer bli jätteläckert tror jag.
jättefin klänning Aprikos! och ert färgtema kommer bli jätteläckert tror jag.
välkommen MiraJ!
jo det vore ett häftigt datum. det är väl inte så superkallt i början av oktober? känns som att det inte går att ha koll på vädret längre. men lycka till med att välja datum och välkommen i gänget!
ja klart du får vara med. du är ju ett gränsfall och det är bättre att fria än att fälla
kom precis på att den här tråden snart stänger..tänkte passa på att uppdatera listan när jag skapar en ny tråd så ni som vill vara med på den får gärna inboxa ålder, stad och datum för bröllopet till mig så fixar jag
välkommen paradisfågel! alltid kul med nytt folk i tråden och det finns inga krav på att man vet mer än att man vill gifta sig
så resonerar vi också. vi har bestämt plats för vigsel och fest, valt kläder och hittat en sömmerska, tagit kontakt med en fotograf, beställt smycken (lite galet, jag vet..) och valt in- och utgångsmusik samt låt till första dansen.
vi har dessutom gjort en prelminär gästlista och utsett tärna och bestman.
oj..vi har hunnit en bra bit på väg ser jag nu
ja färgtema har vi också bestämt. ringar vet vi vad vi skulle vilja ha men måste kolla om vi har råd (vill designa själva). blommor ska jag inte ha några i handen utan det blir i håret istället.
vi kommer att ha lila, silver och grönt som vårt färgtema..och så blir det nog en del vitt också med dukar och sånt antagligen
haha känner igen det där jag står för det mesta av planeringen och han får sista ordet innan några beslut fattas.
glömde ju att skriva att vi också ska ha temabröllop och att det blir medeltida saga.
samma här, runt 40 gäster men hoppas på färre.