Inlägg från: mysifer |Visa alla inlägg
  • mysifer

fler 2010?

hoppas det blir som du vill i slutändan..förstår att det kan kännas stressigt att dra igång med sikte på sommaren. samtidigt kan det kanske vara skönt att slippa vänta två år?

• mysifer

ja det låter ju lite körigt...håller tummarna för att allt flyter smidigt och att er dag blir perfekt, oavsett när den nu blir av.

• mysifer

hej kultis!

det är klart att du får vara med ju fler desto roligare!

jag har också en massa idéer som snurrar i huvudet mer eller mindre dygnet runt. har nog lyckats sansa mig lite nu och inser att man inte måste ha med allt det skrivs om här inne. ganska skönt att inse det och istället fokusera på hur vi själva vill ha det.

• mysifer

välkommen hit ddk!
    kul att vi blir fler och fler i den här tråden
    jag tror också att två år kommer gå väldigt fort även om det vore kul att gifta sig nästa år.

• mysifer

vårt bröllop kommer inte vara traditionellt nånstans
    gifter oss borgerligt med medeltida tema som saga. kommer att ha festen på restaurang och bjuda på medeltidsmeny, antagligen lila tårta och ha drakar, prinsessor och riddare som pryder bordet =)
    min klänning kommer att vara ljuslila med silverdetaljer och mannen kommer att ha frock coat i "piratmodell" i grönt.
    har beställt pannsmycke av kirsto som nu är klart och kommer levereras snart
    helt ljuvligt blev det.

• mysifer

LillaEllan
    det är klart att man kan ha svart på tärnorna. jätteläckert ju!

• mysifer

jag fuskar lite med budgeten och handlar lite då och då så känns det inte lika mycket som om man ska handla allt på en gång. vår cake topper kommer nog att kosta runt 400 kr men den tänkte jag beställa om nån månad och betala från mitt vanliga konto istället för att ta sparpengar. kommer nog att göra likadant med det mesta utom lokal, mat och ringar.

• mysifer

glömde tillägga att vår cake topper kommer att vara i tenn och graverad så den kommer ju att stå framme som prydnad sen med bröllopsfotot.

• mysifer

hade inte vi hittat en som passade vårt tema så perfekt och som vi båda tyckte var jättefin så hade vi nog nöjt oss med blommor uppe på tårtan eller någon enklare dekoration.

• mysifer

jag kommer att måttbeställa klänning men väntar också till jag har gått ner åtminstone det mesta av de 30 kg jag planerar att bli av med innan bröllopet. eftersom jag vill ha medeltidsklänning är det lite svårt att prova i butik först så jag får förlita mig på att den jag anlitar gör det bra jobb helt enkelt

Svar på tråden fler 2010?