Inlägg från: mysifer |Visa alla inlägg
  • mysifer

fler 2010?

borgerlig utomhusvigsel blir det för vår del.

• mysifer

ja vi får försöka hålla varandra på jorden så att vi kan njuta ordentligt när den stora dagen väl kommer.

hoppas verkligen att det blir bättre nu andra gången humlan! låter som att du har fått tag på en underbar karl!

• mysifer

vi bor i en 2a i jönköping. jag kommer från sydligaste skåne och min sambo är från oskarshamn men vi pluggar här båda två och trivs jättebra!

• mysifer

åh en skåning! så skoj
    varifrån kommer du?

vi kanske hamnar i skåne igen när vi är klara med våra utbildningar, det blir nog någonstans mellan halmstad-malmö åtminstone.

• mysifer

jag kommer från trelleborg..eller lite utanför egentligen, en pytteby.

välkommen ohlala!

• mysifer

paradisfågel: supersmart med vett och etikett så att man slipper folk som bjuder in sig själva

vi ska också ha länkar till boende med prsiupgifter och sådär. tänkte skicka inbjudningarna i god tid så att folk hinner fixa kläder till vårt med. kanske lånar länkarna av Fenixx

• mysifer

hemsida är hur smidigt som helst. sen får man nog tänka på att skicka med infoblad till de äldre som kanske tycker det är jobbigt att leta på nätet. men det är iofs oftast släktingar så då kan de be någon yngre som också ska gå om hjälp.

• mysifer

jupp, jag ska pyssla inbjudningskort själv! tänkte beställa från början men eftersom bröllopsplaneringen har satt igång en massa kreativa tankar och mer eller mindre galna idéer så ska jag pyssla själv.

• mysifer

ja jag har hittat ett inbjudningskort som jag gillar själva modellen eller vad man ska säga så jag ska nog utgå från det men göra egna med annat motiv som passar vårt tema. får se var det slutar. har haft flera olika idéer redan. tänkte skicka ut rullar först som ser lite medeltida ut i rörkuvert men nu är jag inne på lite mer sagotema med drakar och prinsessor

• mysifer

ja det kommer bli en massa sånt eftersom vi har vårt sagotema. drakar, prinsessor, riddare, prinsar och kanske en och annan groda, fjäril eller enhörning

Svar på tråden fler 2010?