fler 2010?
det är en evig tur att bt finns, här kan man fråga allt mellan himmel jord och nästan vara säker på att få svar
det är en evig tur att bt finns, här kan man fråga allt mellan himmel jord och nästan vara säker på att få svar
det kan iofs bli lite för mycket också..helt plötsligt får man reda på en massa man inte ens visste om och så känns det som att man måste ha med allt!
det finns inga måsten egentligen, man kan göra precis som man själv vill men det är lätt att glömma emellanåt
vi ska sätta oss i helgen och planera lite mer. känns kul att jag har fått med fästmannen så här tidigt.
hittade precis en restaurang som kan bli aktuell för bröllopsfesten. måste dit och proväta snart
förstår om det är svårare att sätta sig ner någon längre stund då..kanske kan bestämma ett område i taget att planera så att ni delar upp det? t ex mat, kläder, lokal osv
maten tycker jag är svårast. vad ska man bjuda på, var ska man vara, ska man laga själv, betala för allt, göra lite själv och betala för resten..så jag hoppas att vi kan enas om det upplägget i helgen för där har jag inga bra förslag själv.
precis så har det varit här med! jag har samlat på mig en massa idéer, kommit fram till hur jag skulle vilja ha det och sen får han godkänna mina förslag. men imorgon slipper han inte undan längre, då ska vi diskutera igenom allt och komma överens om vad vi vill
ja det kan ju lätt kännas ensamt om man ska planera allt själv..
jag måste dubbelkolla allt med sambon för jag har en viss tendens att skena iväg..vi ska ha lite speciellt tema så jag måste fråga lite då och då för att veta att jag är inne på rätt spår.
vi har satt datum, det gjorde vi nästan direkt efter förlovningen. vi ville gifta oss samma datum vi blev tillsammans på och det är en lördag 2010 så det var ganska givet.
det blir maj för oss. oroar mig för regn eftersom vi vill ha själva vigseln utomhus..fast det finns nog inga helt regnsäkra perioder i sverige.