• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

KKC - Åh, det låter helt underbart! Antar att det känns skönt att kunna börja planera på allvar nu.

• Nienna
    Bellanote skrev 2008-03-04 16:12:05 följande:
    Ååh nu har jag sett något så sött. en 9 veckor gammal schitzu valp, världens gulligaste. våran granne som fick hem henne igår.. vill med ha men jag har redan två hundar så det får räcka nu
    Vi sitter här hemma och väntar på vår valp som är 3,5 vecka, alltså ca 5 veckor kvar tills vi får hem honom. Här finns en bild på honom och alla hans syskon (vet inte vilken vi ska ha än): bannahoj.blogspot.com/
  • Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-04 22:38:16 följande:

Men är det verkligen vanligast med "släde"? För vi har två datorer här hemma och ingen av dem har släde?
    De flesta har väl stationära datorer och där är det ju släde. Det är väl mest bärbara som har "slip".

Går det inte att kolla på skivan i DVD-spelare då? Många DVD-spelare klarar ju av massa olika format.
  • Nienna
    Bellanote skrev 2008-03-10 18:05:47 följande:
    2, 10 och 11 vart favoriterna.. 11 var nog mest finast men sen är det ju att jag älskar när det är snörning bak tycker det är fint och det hade inte den.
    Fast vill man ha snörning så kan man ju få det. Det är ju det som är så bra med att beställa direkt från Kina, man kan skräddarsy lite som man vill.
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-10 22:15:25 följande:

Jag fick mina kuvert idag... jag har alltså missuppfattat heeelt... Jag beställde enligt vad jag trodde silvriga VELLUM-kuvert... men så var inte fallet...Det jag har beställt är silvriga CELLOFAN-kuvert, så nu måste jag även ha etiketter att skriva adresser på. SUCK...Eller finns det snygga pennor som kan skriva på plast???hade ju varit störtcoolt med en rosametallic-penna som fäster på plast!!! Någon som vet?
    Gel-pennor funkar hyfsat på cellofanpåsarna. Denna använde jag: magdas.se/&kategoriid=88&id=823
  • Nienna

OH-pennor funkar absolut, men jag har inte sett några i nån rolig färg, därför valde jag gelpennan. Man får skriva sakta så färgen hinner komma ut ur pennan riktigt. Och sen får man låta det ligga och torka en stund.

• Nienna

Anja - Det såg ju jättebra ut! Vet inte om du tänkt på det, men du kan ju sätta adresslappen på baksidan av kuvertet så hela framsidan på kortet syns genom cellofanet, så gjorde vi. Baksidan på kortet brukar ju inte vara dekorerat och jag tycker det är synd om man har en adresslapp/skriven adress över framsidan av kortet. Då försvinner ju lite av "tjusningen" att ha genomskinliga kuvert, om det ändå inte syns riktigt.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.