• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tack! Ja, hade de bara inte klantat till det med släpet så... Jag hoppas verkligen det blir bra när de tar bort släpet, de måste ju nästan sprätta upp hela klänningen för det? Iaf nederdelen...

• Nienna

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-03-11 09:28:40 följande:

Nienna: Åh vilken vacker klänning!!!! jag gillade ju släpet asmycket också men den kommer säkert bli kanon utan det också! Vilket otroligt fin snörning också, precis som jag vill ha det!
    Ja, visst var den fin även med släp! Funderade faktiskt en stund på om jag skulle låta det vara, eftersom jag vill ha hem klänningen NU! Men jag har ju bestämt mig för att inte ha något och känner mig inte som nån "släp-människa" heller . Skulle jag då ångrat mig när jag fått hem den skulle jag ju behöva betala en sömmerska för att fixa det, nu gör 1koo ju det gratis.

Men som en annan tjej sa, det hade ju varit värre om jag beställt släp men fått utan! Det är ju inte lika lätt att fixa.

Så tjejer, om det är nån mer som ska beställa från Kina, se till att de mailar bilder till er innan klänningen skickas! Tydligen gör de inte alltid det, utan jag bad speciellt om det. Fick tom maila en gång extra för att de missat/undvek min fråga om det...
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-11 09:40:47 följande:

Niennafantastiskt klänning... tyckte även att släpet var otroligt fint! men förstår till fullo om du ej vil ha släp. Jag valde ju oxå en klänning utan släp (mkt medvetet val, fniss). Verkar skitjobbigt m släp. Jag tyckte det var jobbigt bara att gå omkring med släpet i själva provrummet *asg*
    Tack! Ja, det är samma här. Har provat några klänningar med släp, men det är inte "jag".
  • Nienna

Nä, men jag var tvungen att stoppa nåt i magen...

Sen jag blev lite nervös när jag kollade klänningsbilderna igen. Tyckte den såg vit ut, fast jag beställt ivory. Men å andra sidan var ju inte bilderna de bästa, så ljuset kanske spelar mig ett spratt... Har iaf mailat och frågat, så det inte kommer en vit klänning!

• Nienna

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-03-11 11:03:09 följande:

Nienna: vad fick du betala för din klänning?
    Jag har betalat srax under 1300:- för klänningen inkl. frakt. Sen tillkommer ju ev. moms och tullavgifter, men även om jag åker på det så blir det ju bara ca 2000:-.
  • Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-11 11:02:39 följande:

Nienna: Hoppas färgen stämmer med din beställning då, annars blir man ju galen!
    Ja, i så fall får de ju göra en ny! Är sååå glad att jag tjatade om att få bilder innan den skickades... Kul om det kommit hem en vit klänning med värsta släpet!
  • Nienna

När vi bodde i lägenhet lämnade vi ibland vår katt över en långhelg, men då var grannen in och fyllde på mat, bytte vatten och tömde lådan. Nu när vi bor i hus och han mest är ute så har vi lämnat honom ett par-tre dagar, men då har han ju vatten i bäcken och råttor att mumsa på och ingen låda som behöver tömmas...

• Nienna

sommarbrud 080802 skrev 2008-03-11 11:55:59 följande:

*pushar på* Var inte många som var inne igår kväll.Vilken frisyr tjejer? Ni som svarade igår behöver givetvis inte göra de igen! steffisbrollops.blogg.se/
    2, 4 och 7 gillade jag nog bäst.
  • Nienna

Nu har jag bantat ner min favorittrådar från 125 till 45! Tror jag måste sätta mig och gå igenom de jag sparat och se vad det var för tips jag fastnade för och klistra in dem i ett Word-dokument istället. Har ju läst om de som blivit av med alla sina favoriter...

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-11 20:27:12 följande:

Är inte helt nöjd måste jag säga, men de är OK i alla fall. Roligare än det vi fick idag
    Jättefina! Det rosa pappret var jättesött. Rosa och brun är en väldigt snygg kombination.
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.