• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Anettan73 skrev 2008-03-11 22:45:33 följande:
    Kommer snart... Ska stryka lite till sambon så att han har strukna skjorter till stockholm... Jag har sett han stryka och jag blir nervös när jag ser det, därför gör jag det gärna till honom... Så e det gjort ordentligt...
    Och du kände dig tvungen att försvara dig på en gång...

Ja, jag erkänner att jag tänkte "Varför stryker han inte själv" efter att ha läst första meningen...
  • Nienna

Brud 080524 skrev 2008-03-11 22:46:23 följande:

Nä tjejer, nu ska jag sova! Godnatt och sov så gott!
    God natt!
  • Nienna
    Englali skrev 2008-03-11 22:52:06 följande:
    Nienna: Tror inte det behövs underkjol på den klänningen. Skulle nog se lite roligt ut!
    Ja, sömmarna borde ju nästan synas i en så åtsmitande klänning.
  • Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-11 22:51:13 följande:

Jag ska också hoppa i säng!Godnatt
    Godnatt!

Borde ta och lägga mig jag också, men jag har ingen lust än. Sambon sitter vid sin dator och sonen ligger på tvären i vår säng...
  • Nienna

God morgon!

Nu har jag skjutsat barnen till dagis/fritids, så nu ska jag äta frukost, sen är det bara att hugga i med skolarbetet...

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-12 08:36:36 följande:

Nienna: Vad pluggar du?
    Jag pluggar till undersköterska, på distans, så jag sitter hemma framför datorn hela dagarna, farligt.
  • Nienna
    Anettan73 skrev 2008-03-12 10:14:57 följande:
    Nu har jag lagt in en bild hur den ser ut upptill. Svårt att se på dom andra...
    Superfin klänning!
  • Nienna

Anja - Jag har för mig att om man skapar ett konto på Vistaprint så ligger det man skapat kvar tills man tar bort det eller beställer.

• Nienna

Åh, vad jag älskar livet på landet! Lyckades köra fast bilen på gårdsplanen, så jag fick ta skotern för att skjutsa ungarna till dagis/fritids... Tror ni de var överlyckliga? Blir nog till att hämta dem med skotern också, då jag inte lyckas ta mig loss själv.

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-13 09:04:24 följande:

Åh, jag hade varit alldeles salig kan jag säga! Var bor ni?
    Vi bor i en pytteliten by i Jämtland som heter Laxviken, ungarnas dagis och skola ligger i grannbyn 5 km bort och vi har 9 mil till Östersund.
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.