• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Aha. Vilken kul ide!!!

Minns inte om detta har varit uppe förut, men hur ska ni ha håret och ska ni ha något i? (krona? tiara? pärlor? blommor?)

• Bellanote

jag har några olika bil ideér i mitt galleri hur jag ska ha, men jag har inte bestämt någåt ännu hur det blir. får ta det med frissan sen..

• Silva79

Jag har kort hår :/ Så jag vet inte riktigt vad som går att göra, men tanken är att jag ska ha blommor i håret iaf. Jag skulle vilja ha det så att det ser uppsatt ut, så gott det nu går med 10 cm kort hår :P

Monken skrev 2008-02-28 20:10:29 följande:
    Aha. Vilken kul ide!!! Minns inte om detta har varit uppe förut, men hur ska ni ha håret och ska ni ha något i? (krona? tiara? pärlor? blommor?)
  • misstrixie
    Monken skrev 2008-02-28 20:10:29 följande:
    Aha. Vilken kul ide!!! Minns inte om detta har varit uppe förut, men hur ska ni ha håret och ska ni ha något i? (krona? tiara? pärlor? blommor?)
    Jag ska ha en lite "slarvig" uppsättning med lockar och tunna flätor bak på huvudet, en tiara (finns i mitt galleri) och pärlor i håret. När jag fick hem tiaran idag och testade lite så föll bitarna äntligen på plats!
  • BlivandeFruJohansson

Ja ska håret uppsatt som en tofs bak fast de ska va "tuffsigt" och lockigt. Bra förklaring va Ska försöka hitta bilden på den frisyr ja ska ha!

• BlivandeFruJohansson

Skrev idag ut & fyllde i blanketterna Har även shoppat de sista till dekorationerna (tror ja )!

• Lilla Puh78

Hittat skor nu oxå. Kommer lägga in bild i galleriet här framöver. Köpte dem på det där stället på söder där de säljer "provskor" så de kostade bra drygt 300:- Helt kanon! Nu ska jag bara gå in dem oxå. Mjuka och sköna var de redan nu men man vet ju hur det blir att gå i skor en längre period oavsett utformning.

Skulle kört hem klänningen till mamma och pappa idag men dottern har åkt på magsjuka, så jag får ägna dagen åt tvätt ist... Så länge jag själv håller mig frisk får jag vara nöjd.

• Monken

Hej, hur går det för er? I min hjärna har planerandet lagt sig lite. Vi var och hämtade Mannens kostynm häromdagen och han blev såå vacker! Jag tappade andan och blev tårögdnär han provade den.

Ska välbörja med vigselprogrammet och festprogrammet någon dag. Gjorde ett utkast lite snabbt när jag var sjuk för några vekor sedan, men har inte tittat på dem sedan dess.

Funderar också på hur håret ska vara, fick förslaget att man kan ha ett pärlhalsband som hårsmyckning. Lät lite smart tyckte jag

Lilla Puh, vill se bild på skorna ju!!

• Bellanote

ja det ligger la still här med. ska till jönköping i helgen och då tänkte jag ordna med dekorationerna så jag har det mesta klart vet nu ungefär hur jag vill ha det..

• Lindalen

Kan man hoppa in i denna tråden? Ni har ju hållit igång ett tag. Vi gifter oss den 13 juni!!

Svar på tråden Juni 2008 Del 3