Lilla Puh78 skrev 2008-04-06 21:50:29 följande:
misstrixie: Usch! Stackars! Skönt att han blir återställd iaf. Och förhoppningsvis ser ögat bra ut till bröllopet.Igår tittade vi på ringar. Nu blev det ju ännu svårare! Jag som vart helt inne på rödguld med ett par nedsänkta stenar i fastnade stenhårt för en i vitguld med en sten som är - vad ska man säga? - nedsänkt i ett upphöjt parti. Alltså inte "klor" som håller stenen. Ni förstår? Sen tittade jag på en ring som liknar den jag har idag, med stenar då och i vitguld... Jepp, kommer bli vitt guld iaf alltså. Sambon kommer byta ut sin ring på en som är delad i vitt/rött guld, så han har bara en ring i slutändan.Idag var vi ute och tittade på lokalen med vår kock. Inget bra tecken att han var sen... Fast på bröllopet kommer även hans fru vara med, och hon har stenkoll. Just den här veckan var hon i Spanien. Vi är iaf nöjda med honom och kommer få menyförslag skrivet efter vår preliminära meny.Efter det här mötet åkte m2b och bytte däck, och jag passade på att prova klänningen med skor till. Klänningen är mer genomskinlig än jag minns det så nu vet i tusan hur jag ska göra med underkläder. Tiaran jag tänkt köpa på nätet var slut såg jag sist jag tittade så nu vet jag inte var jag ska hitta en ny. Så till ngt roligare. Var inne på ännu ett kondis idag och kollade tårta. Hittade finare ställning (som ingår i tårtpriset) bitpriset var lägre och jag kunde välja flera olika tårtor att ha då alla inte tycker om samma. Kanon!! Sånt gillar jag.
Tack, m2b:s öga är bättre nu och bara lite rosa i stället för knallrött.
Tråkigt med tiaran, om du jättegärna vill ha den så kan du ju alltid maila stället och fråga om de får in fler?
Härligt med tårtorna!
Vi har inte beställt ännu, har ett par konditorier till som ska undersökas och så ska min mamma kolla med Ica Maxi vad de gör för tårtor och vad priset ligger på...
BlivandeFruJohansson,
Åh vad gulligt av dina föräldrar!