• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-03-20 11:40:03 följande:
    blivande svarade du inte annorlunda i den andra tråden? är stl 39 på dem.
    Nej, skrev samma. Hur långa är dom från häl till tå? Brukar ha 38-39 annars.. Tyckte dom va kanonsnygga Har inte hittat några än men ska leta lite. Men när lägger du ut dom för försäljning??
  • Bellanote

är bara det paret som jag inte ska ha som är till salu sen blir nog nästa vecka som jag lägger ut dem i sådan fall.

• BlivandeFruJohansson

Oki, ska kolla i helgen annars kanske ja är intresserad

• Lilla Puh78

Skulle ringt församlingen idag men .... ja, tiden rann iväg helt enkelt. Och nu lär det inte gå att få tag på dem förrän på tisdag. Att man inte lär sig att ta tag i saker i tid.

• BlivandeFruJohansson

Ska nog ringa dom på måndag. Kanske får några svar då..

• Bellanote

Nu har jag bestäm mig för att det paret med pärlorna stannar kvar hos mig de var exakt samma färg på klänningen lus att jag har såna pärlor med som det är på skorna så de passade jätte bra ihop..

skorna med flätorna är white och lite mindre än de andra har jag ftt för mig mentror inte de är det

• Monken

Ja, man vill ju ha de som passar till klänningen ju!! De är också jättesnygga! De andra paret tycker jag är snyggare, men jag hade inte heller valt att ha vita skor.

På tisdag ska jag till sömmerskan och lämna in min klänning för små justeringar... det gäller att inte äta massa onyttigt godis nu i helgen och spoliera min viktnedgång. En utmaning måste jag säga!!!

• Bellanote

jag ska prova min klänning med korsett imorgon får ladda kameran så jag kan ta massor utav kort.. ja de komer inte in ännu men roligt att ha..

• Monken

Bella, gick det bra med provningen??

Jag drömde min 3:e bröllops"mardröm" inatt. Drömde att jag inte hade träffat sömmerskan som ska justera klänningen innan självaste bröllopsdagen och att de stod runtomkring mig och nålade och hade sig. Det gick bra, de fick lägga ut klänningen lite men det var inga problem med just det. Problemet var att klockan var 15.00 när de började sy om den och att alla gäåsterna satt i kyrkan och väntade. Efter ca ½ timma kommer prästen ut och frågar om han kan viga nästa brudpar före oss. Precis då var sömmerskorna klara, jag skulle precis klä på mig klänningen när jag upptäcker att jag inte alls hade bröllopsundisarna på mig utan ett grönt set istället. Tog i alla fall på mig min klänning (som helt plödsligt hade sytts om till en 2 delad istället) och skulle ta brudbuketten. Upptäcker då att jag glömt att delegera bort uppgiften att hämta den. En av sömmerskorna sträcker sig efter en orkide som stod i ett fönster och ger den till mig som brudbukett.

Där vaknar jag...

Märklig dröm!! Jag ska ju till sömmerskan på tisdag och är lite smånervös inför detta vilket mitt undermedvetna tydligen känner av!!

• BlivandeFruJohansson

Hemskt med mardrömmar

Svar på tråden Juni 2008 Del 3