• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Pust, nu är jag här och tjatar om min klänning igen... Har tydligen lyckats gå ner i vikt under helgen trots allt och om jag nu inte tar djupa andetag sitter klänningen som en smeck!!! (wohoo!!!) Den är för lång, men i övrigt är den bra. Provade med alla underkläderna också och man är ju sådär snygg i benvitt när man fortfarande är vinterblåblek... Måste nog sola lite tror jag bestämt. Ska i alla fall införskaffa lite solbruntabletter!

• BlivandeFruJohansson

Har tänkt att ja kanske ska göra en spraydusch.. Nån som provat de? Eller funkar de inte??

• Monken

Jag har hört att det färgar av sig... eller var det brun utan sol...?

• misstrixie
    BlivandeFruJohansson skrev 2008-03-24 20:33:10 följande:
    Har tänkt att ja kanske ska göra en spraydusch.. Nån som provat de? Eller funkar de inte??
    Jag har funderat på att göra det men har också för mig att det kan färga av sig...
  • Bellanote

jo de färgar av sig på de ställena där tyget ligger jätte tätt så det bästa är ju att bli naturligt brun men annars är de super fint men spray duschen. det är ju ite så att det färgar av sig mot tyget om du lägger arm eller hand mot så utan det är där tyget skaver så hela tiden så som en bygel bh tar bort färgen under brösten jag vet !!

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-03-25 19:38:16 följande:
    jo de färgar av sig på de ställena där tyget ligger jätte tätt så det bästa är ju att bli naturligt brun men annars är de super fint men spray duschen. det är ju ite så att det färgar av sig mot tyget om du lägger arm eller hand mot så utan det är där tyget skaver så hela tiden så som en bygel bh tar bort färgen under brösten jag vet !!
    Vilket skit, då blir de ju fula märken kvar Då känns inte de som nått roligt alternativ..
  • Lilla Puh78

Inte hann jag ringa församlingen eller sömerskan idag heller! Blir galen på mig själv. Imorgon ska jag hålla utbildning hela dagen så då lär jag verkligen inte hinna. Måste delegera lite nu, be sambon ringa om prästen tex... Se om han kan få ändan ur... Men sömmerskan måste jag ringa imorgon, ska se om jag hittar hennes kort bara. Lite stressad nu.

Jag har börjat leta underkläder till bröllopet nu, blir nog inte korsett, tror det skulle "lysa igenom" klänningen.

• BlivandeFruJohansson

Ska inte heller ha korsett, utan bara trosor ha & stay up. Behå kan ja inte under, så de blev inte mycke ja ska ha på mig

• Lilla Puh78

Det blir nog olika underkläder på dagen respektive sen på kvällen. Har inte bestämt om jag ska ha stay up eller strumpebandshållare, vill ju inte riskera att stay upsen mot all förmodan hasar ner mitt i allt.

• BlivandeFruJohansson

Lilla Puh78 skrev 2008-03-25 20:12:46 följande:

Det blir nog olika underkläder på dagen respektive sen på kvällen. Har inte bestämt om jag ska ha stay up eller strumpebandshållare, vill ju inte riskera att stay upsen mot all förmodan hasar ner mitt i allt.
    Kul att börja dra upp dom på dansgolvet:-;
Svar på tråden Juni 2008 Del 3