• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • BlivandeFruJohansson

Vi ska ha band men längtar efter tills tonerna kommer igång så man får ta dom första stegen Har ni bestämt vilken ni ska dans vals/tryckare till? Vi ska ha All for one me Adams, Stewart & Sting! Älskar den!!

Maliade kyrkan för snart en vecka sen ang präst och lite frågor, har inte fått nått svar alls Vill ju veta, så långt är de ju faktiskt inte kvar.. 100 DAGAR IDAG!!!!

• Monken

78 dagar kvar...

Jag fick svar från kantorn i kyrkan idag att det är okej med cd spelare, men hon föreslog att vi kommer ut till kyrkan för att höra hur det låter innan vi beslutar oss för hur vi vill ha det! Mailet var jättetrevligt och allt känns jättebra!!!

• Bellanote

Bilder inne från mina kina skor som kom idag, hel nöjd kan jag ju säga.

• misstrixie

Bellanote,

Fina! Härligt att du är nöjd!

Monken,

Åhh vad bra, hoppas det blir likadant för oss...

BlivandeFruJohansson,

Nej vi har inte bestämt låt ännu, den ska bara spelas en kort stund innan det händer... hm, en annan kul sak.

Och idag är det EXAKT TRE MÅNADER KVAR för oss! Hjäääälp!

• Monken

Vilket av skoparen ska du använda? Tyckte mig notera att det var 2 olika par ju...! Båda är jättefina, men på bilden på dina skor uppifrån tycker jag den vänstra är vackrast!!

Bellanote skrev 2008-03-20 10:17:04 följande:
    Bilder inne från mina kina skor som kom idag, hel nöjd kan jag ju säga.
  • Bellanote

Jo det var en liten chansning därför jag beställde två par så jag ialla fall skulle bli nöjd med ett par och jag vart nöjd med båda för de exakt som de är på bilden på deras sida som jag beställde ifrån.. så får se vilka det blir sen.

• misstrixie

Åh jag trodde att bild fyra föreställde samma par, vad dum jag är. De är jätteläckra, båda paren. Jag skulle ha svårt att välja!

• Bellanote

Ja har redan svårt att välja jag med. får se vilke det blir av dem ska prova med klänningen och se hur de känns.

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-03-20 11:21:10 följande:
    Ja har redan svårt att välja jag med. får se vilke det blir av dem ska prova med klänningen och se hur de känns.
    Svarade i en annan tråd, me skriver här med Vilken storlek är de i skorna? Tyckte den me pärlor på va kanonsnygga
  • Bellanote

blivande svarade du inte annorlunda i den andra tråden? är stl 39 på dem.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3