• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Champagnefrukosten ser jag verkligen fram emot!!

Jag har hittat ett nytt par skor jag vill ha. Tänket ebställa ett par vita Esprit skor, men har hittat ett par Cellini sitället. Ska lägga upp en bild i galleriet...

• Bellanote

jasså ni menar så jag vet inte vad det är som ingår där på natten men vet att det är något iallafall.

• Monken

Nu har jag lagt upp bilden på skorna som jag nog köper...

• Bellanote

monken de var jätte fina de har jag snubblat över med men jag vill ha hel häl..

• Monken

Ja, jag har funderat på det, men tror att jag vill prova ändå... det är 30 dagars ångerrätt. Ska nog betsälla dem tror jag.

• Bellanote

ja gör det sen beror det ju på helt hur de sitter om det behövs häl el ej. jag vill ha det bara för jag fått för mig att de sitter bättre för alla jag testat är det häl som gäller de andra sitter inte som jag vill .

• BlivandeFruJohansson

Vi ska ha vickning på festen, korv me bröd. Kommer komma en korvgubbe med låda på magen

• Monken

Vad kul!!!!

Vi kommer inte att ha någon vickning, man får bara vara på vårt värdshus till kl 01, så det kommer inte att behövas någon vickning efter all mat man har stoppat i sig BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-23 23:58:42 följande:

Vi ska ha vickning på festen, korv me bröd. Kommer komma en korvgubbe med låda på magen
  • Sofia08

Monken: Skorna är enkla och jättefina!
    Vi kommer ha vickning i form av korv med bröd. Blir nog Bullens. Tänkte servera den i samband med att vi åker ifrån festen. Vi får ju som sagt äta när vi kommer till hotellet

• BlivandeFruJohansson
    Sofia08 skrev 2008-02-24 10:00:53 följande:
    Monken: Skorna är enkla och jättefina! Vi kommer ha vickning i form av korv med bröd. Blir nog Bullens. Tänkte servera den i samband med att vi åker ifrån festen. Vi får ju som sagt äta när vi kommer till hotellet
    Ska ni servera någon speciell dryck till??? En del ska ha Pucko, öl, mjölk, m.m. Vi har inte tänkt så långt.. Tror de bara blir de som finns i baren (Läsk, öl, vin el drinkar..)
Svar på tråden Juni 2008 Del 3