• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Aha, vi valde att ha osa till oss.

Jag tror att vi har papperet klart till både vigseln och festhäftet, min "svärfar" har ett gediget förråd av sådana saker. Vi ska nog ha samma papper som till inbjudan och placeringskorten.

Jag satt här om veckan och filade lite på vigsel- och festhäften. Det blir lite småklurigt att få sidorna rätt med vikning och allt. Hjärnan kommer att få jobba en del

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-02-14 20:40:44 följande:
    Aha, vi valde att ha osa till oss.Jag tror att vi har papperet klart till både vigseln och festhäftet, min "svärfar" har ett gediget förråd av sådana saker. Vi ska nog ha samma papper som till inbjudan och placeringskorten.Jag satt här om veckan och filade lite på vigsel- och festhäften. Det blir lite småklurigt att få sidorna rätt med vikning och allt. Hjärnan kommer att få jobba en del
    Den kommer få jobba massor!!! Vet inte riktigt hur många sidor de blir, men tillräckligt för att ja kommer få problem! Kommer bli MÅNGA svordomar!!
  • Monken

Jag tror att jag har sett en mall någonstans för detta med numrering och vikta sidor. Ska fundera och se om jag kommer på var jag såg den. Man har ju som surfat runt en hel del under planerandet...

• Monken

Idag var jag hos floristen. Det var såå kul att kika på massa vackra blommor och diskutera med floristen vad hon tyckte. Vi kom fram till att jag skulle vänta med att beställa buketter. Det kommer att komma in massor med rosor under våren och det är alltid lättare att titta på rosen irl innan man bestämmer vilka man ska ha. Jag har bestämt mig för att ha champagnefärgade rosor med några rosa i. Bild finns i galleriet... Frågan är bara vilka av alla champagnefärgade och rosafärgade rosor jag ska välja...

• BlivandeFruJohansson

Ja vill ha mörkt mörkt röda, så min är redan klar. Dom ska ta dom mörkaste dom har

• Daa

Hej.
    Det här var en spännande tråd. Hoppas att den fortsätter så att en annan kan hålla lite koll
    Vi känner oss ganska lugna med det vi har hunnit (gifter oss 14 juni), men jag har en känsla av att lugnet är bedrägligt: det kanske bara är jag som inte förstår hur mycket som är kvar att fixa!
    Inbjudningskorten ligger klara i sina frankerade kuvert och de ska postas eller överlämnas i helgen. Det kommer nog att bli lite väl spännande att vänta på svaren, tror jag.
    Det bästa är att vi inte behöver mörka längre (hittills har vi velat hålla datumet hemligt) för nu blir det officiellt.

• BlivandeFruJohansson

Vi har me hållt de hemligt så nu är de skönt att man inte längre behöver smyga Imorron ska ja till frissan, ska då kolla frisyren Hoppas den blir bra!!!

• Bellanote

nu är jag tebax efter flytt.. måste ta tag att få ut inbjudningarna nu. men måste köpa ny färg patron och det är så jä*la dyrt bara. men men jo far min har ordnat ett band som ska spela på festen och han står för den kostnaden med.. skit roligt. .

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-02-17 18:36:45 följande:
    nu är jag tebax efter flytt.. måste ta tag att få ut inbjudningarna nu. men måste köpa ny färg patron och det är så jä*la dyrt bara. men men jo far min har ordnat ett band som ska spela på festen och han står för den kostnaden med.. skit roligt. .
    Kul me band, ska vi me ha Hoppas de blir mera party då
  • Bellanote

ja jag hoppas på det med.. sen hoppas jag det kommer mycket mera fok som man känner så där flyktigt med sen efter kl 21,00 för efter det är det öppet hus..

Svar på tråden Juni 2008 Del 3