• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Bellanote

monken stackarn krya på dig.

lilla puh kan verkligen förstå paniken som du fick.. usch hemskt.

• Lilla Puh78

Monken: Stackars... M2b fick "höstblåsor" för ett tag sen och höll på att klia sönder händer och fötter. Han fick oxå några anti-kli tabletter, men de funkade inte.

Nu ska det bli ordning på figuren. Var och tränade yoga för första gången i mitt liv idag. Shit vad det tog! "Vilopossitionen" höll på att ta kål på mina stackars armar...

Dottern är sjuk. Troligen 3-dagarsfebern. Hon har haft runt 39 grader idag, vill inte ha vatten eller alvedon när jag försöker ge henne det, utan vill bara ligga i famnen. Tycker så fruktansvärt synd om henne. Man vill ju göra allt för att de ska må bra, men är ju hjälplös i det här fallet. Kommer inte bli kul att gå och jobba imorgon då det är mamma som gäller när hon mår dåligt. Tänkte åka iväg till ytterligare ett ställe och kolla en klänning till, men får nog skjuta upp det.

• Monken

Tack! Ja, det var något jag inte tänker pröva på igen... har fått antibiotika nu som jag tål, så snart blir jag frisk igen. Det är så otroligt drygt att vara hemma och inte orka göra någonting... föutom att hänga här då ju

Lilla Puh, mår dottern bättre? Det måsta vara jättejobbigt att gå till jobbet när ens barn inte vill att man ska gå!!

• Monken

Aaaaah!!! Pratade just med pappa i telefon, vi pratade på en stund och jag väntade på att han skulle kommentera inbjudningen. När han inte sa något var jag tvungen att fråga om han möjligen inte hade fått en oerhört vacker inbjudan till hans enda dotters bröllop. Vilket han inte hade!!!!!!!!

Jag vet att hans adress är skriven. Vi räknade igenom alla inbjudningar innan vi postade dem. Jag vet att vi skickade en inbjudan till min pappa. Ändå kom den inte fram... Panik!!!!

Hur ska vi veta om några fler inte har kommit fram? Vi kan ju inte börja ringa runt nu och "tjata"... Iofs har nästan häften redan osat, men i alla fall... Klurigt!!!!

• Lilla Puh78

Monken: Lyncha alla brevbärare i kretsen runt din pappas hur och begär att de skakar fram hans inbjudan.
    Jo, hon är enligt m2b feberfri idag, gick och släpade på sin overall och sina kängor och visade på att hon ville ut och gå tom. Men inatt sov hon dåligt. Vaknade och grät varje timme, så jag är rätt trött idag... Hoppas hon sover bättre nu inatt, annars kommer jag krokna helt. *zzzz*

• BlivandeFruJohansson

Usch, hemskt när barnen är sjuka. Vi har klarat oss väldigt bra hittills, vlket ja är superglad över!!

Har nu vart ute & gått en längre promenad, så nu har de blivit 2 dagar i rad Kanske kan stänga klänningen om ett tag De är bara att träna mer annars!

Monken: Hemskt att kanske inte alla era inbjudningar gått ut?? När lade ni på dom?
    Vi ska lägga på dom om 2 DAGAR Hoppas alla kommer fram som dom ska, annars blir ja hypernervös!

• Monken

Vi postade våra inbjudningar i måndags... Ja, det känns lite halvbra om fler skulle ha försvunnit! Iofs kan pappa virra till det ibland, men ändå! Det skulle vara lite småjobbigt om flera har försvunnit. Som sagt - hur tar man reda på det?

• BlivandeFruJohansson

Finns väl bara en sak att göra- Ringa runt till alla & fråga om dom fått inbjudan?

Hur har ni tänkt att göra me inhandlingen av dricka? Åker ni neråt eller ska de inhandlas på Systemet? Vi handlar allt i Tyskland så ska ta en planerarkväll & gå igenom lite detaljer Datum & va som ska handlas. Mysigt! Längtar tills imorron när ja ska posta alla inbjudningar. Hoppas bara ja håller mej frisk tills dess. Sambon är hemma & är sjuk och ja börjar få ont i halsen Känns som att ja inte har tid me de nu, har ju en del planering kvar

• Monken

Ja, fast det känns ju inte heller kul att ringa runt till alla för att höra om inbjudan...

Pratade med pappa igen idag och nu hade både inbjudningen som skickades för en vecka sedan och inbjudningen som skickades igår kommit med posten på morgonen. Mystiskt!

Vår alkohol ingår i kuvertpriset i den lokal vi har festen i, men i vår förra planering i den förra lokalen som vi fick ha egen alkohol med oss (som bara strulade såå mycket så vi bytte lokal!!!) planerade vi att köpa allt via systemet och inte Tyskland. På systemet får du ju lämna tillbaka det som inte går åt på en fest bara du gör det inom 7 dagar eller så

• Bellanote

Det som inte dricks upp går ju åt under semestern sen ju

Svar på tråden Juni 2008 Del 3