• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

stenbruden, Maldiverna verkar jättebra!!! Vi har tittat lite på det innan vi bestämde oss för Thailand och bilderna från Mal. var otroligt vackra!!

Lilla Puh78, usch vad svårt att behöva välja!!!

• BlivandeFruJohansson

Ja e glad att ja har min klänning, skulle aldrig kunna välja annars Kollade idag kläder till killarna, SÅ SNYGGA!! Så imorron ska dom prova dom & sen bokas Så e de me klart! De börjar bli ganska klart, bara mina tärnors klänningar, men de blir till studenten.. Ska börja kolla skor, vill gärna gå in dom lääänge!

Kul alla att de börjar hända grejer Nån som skickat efter hindersprövning?

• Monken

Japp, skickade efter hindersprövning samt namnändringspapper igårkväll!!!

Jag skulle också vilja hitta skor snart så jag kan gå in dem länge länge... man vill ju inte halta in på hotellet sen mot nattkröken...

• stenbruden

Visste ni att man kan skriva ut hindersprövning och namnbytet blanketterna direkt från nätet? Skatteverkets hemsida.
    Tänkte bara tipsa om det om ni inte redan visste Såg att ni skrev om det...

• Monken

Jodå, fast vi har ingen skrivare...

• Lilla Puh78

stenbruden: Har inte tänkt på det, men det är ju bra att man kan ta ut dem där. Dax att göra det nu.

M2b är iväg och provar kläder. Han har tydligen lagt undan redan i en butik så han kommer alltså bli klar med sitt klädval idag redan. Lite orättvist att killar ska ha så lätt att välja. Själv sitter jag och titta på "mina" klänningar och försöker komma fram till ett resultat. Tror inte jag ska gå i fler affärer iaf, då lär jag bara få mer problem.

• stenbruden

Ja, utan skrivare är det ju inte så lätt

• Lilla Puh78

Sitter och fixar det sista med inbjudningarna - lägger i kuvert, slickar igen och lackar - och räknar dem sen ytterligare en gång. Helt plötsligt SAKNAS en inbjudan!! Dessutom den enda som det finns 2 med samma efternamn till. Panik! Får för mig att jag ska ha lagt fel kort i fel kuvert, eller kanske dubbelt. Jag menar, var tusan ska kortet annars ha tagit vägen? Under de 5 minuter jag letar - tills jag hittar kuvertet igenklistrat och klart med rätt kort i under soffan - hinner jag få rejäl ångest. Där ser man hur upprörd man blir av en sån sak, tänk bara hur det blir när dagen närmar sig. Våra män förtjänar ngt extra om de står ut med oss till dagen B.

• Monken

Japp, håller med dig Lilla Puh! Vi kommer troligen att vara helt omöjliga att tas med!

Jag har haft en intressant lördag... har bihåleinflammation och var till doktorn på lördagmorgon och fick penecillin. Har aldrig förut varit allergisk mot det - är det nu. Fick massa prickar på hela bröstkorgen och magen som kliade något helt otroligt mycket, fick tungt att andas, yrsel, hjärtklappning samt illamående. Ringde tillbaka till jourmottagningen som bad mig komma in på en gång. Fick andas vidgande läkemedel i apparat samt fick diverse anti-kli tabletter samt kortison. Sen var min kropp helt slut och färdig för skroten... Väl hemma igen somnade jag som ett litet vaggat spädbarn. Drömde dock helt sjuka drömmar och var nu tvungen att gå upp en stund. Tur att BT finns så jag kan roa mig en stund!!

• BlivandeFruJohansson

Monken: Usch, Stackars Dej!! Vilken tur att du orkar sitta här ett tag iallafall

Igår bokade vi kläderna till killarna SÅ SNYGGA dom va!! O ja provade klänning, fick inte igen den helt Så ska snart ut på en långpromenad. Ska se sätta på de frimärkena (behövdes ju 2 ), sen är inbjudningarna helt färdig. Ska lägga på dom på onsdag LÄNGTAR!!

Svar på tråden Juni 2008 Del 3