• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Bellanote

vi väntar tills semestern och åker då. vi håller på och letar nytt jobb och då känns det så där att ta ledigt när de inte har stängt när man är ny..

• Monken

Ja, att ta semester precis på en gång brukar ju vara halvpoppis...

Vi ska ha 1 vecka semester runt bröllopet, men ska bara vara hemma och njuta av att vara nygifta. Vi åker på bröllopsresa sen i november istället. Behöver spara lite mer pengar innan vi kan åka iväg

• BlivandeFruJohansson

För oss ska de blir skönt att åka iväg tillsammans, ENSAMNA
    Sonen får va hos Mormor & Morfar! Koppla av & äta god mat, ska bli så mysigt!

• Vikctoria

Vi är också klara med bröllopsresan nu. För vår del blir det Skiathos - Grekland.
    Vi åker 1 vecka med våra 2 barn (14 och 1 år), men tar även med min brudtärna som barnvakt, så att jag och m2b kan få gå ut på middagar själva + få lite egen tid under dagarna.. oavsett om man nu väljer att ligga och sola eller göra något annat.. :)

• Lilla Puh78

Det var visst inte magsjuka iaf utan matförgiftning. Inte roligare det iofs... 2 andra som jag var ute och åt med i fredags blev oxå dåliga, och det vi hade gemensamt på våra tallrikar som de andra saknade var bea... *uck*

Nu är inbjudningarna nästan klara. Alla band är på plats, alla papper är tillskurna och delvis ihoplimmade. Nu ska allt bara in i korten, sen är det klart!! Måste in och köpa kuvert bara, de var så klart slut när jag var inne i helgen... Men nu känner jag mig t-bax på banan. Måste bli klar med dem innan jag börjar jobba på måndag igen...

Vi väntar lite med själva bröllopsresan då dottern är så liten fortfarande, men troligen blir det en weekend ngn stans. Däremot vill vi gärna åka iväg hela familjen till Mallis, all inclusive, efter bröllopet för att vila upp oss. Får se om vi har pengar till det bara. Verkar vara slut på resor redan oxå.

• Monken

Usch, oavsett varför man kräklas är det ju aldrig kul!!

När jag var och skulle köpa kuvert häromdagen var de också slut... De ska troligen komma in nya idag, så jag ska ta en sväng förbi och kika.

• Monken

Hur gjorde ni när ni valde den gröna färgen? Fick ni färgprover eller gick ni på färgen på bilden?

Vikctoria skrev 2008-01-25 13:41:20 följande:
    Monken:Såg att du var intresserad av gröna, enkla tärnklänningar. Titta i mitt album där jag har en bild på en jättefin grön, enkel klänning (jättefin tycker jag och mina tärnor iaf:)).Vi kommer att sy upp den klänningen i Kina, via Lillsessan. Priset för skräddarsytt är 600:-/klänning. MvhVictoria
  • Lilla Puh78

Beställde precis frimärken med hjärtan från posten. De finns inte till salu på alla ställen, och på posten är det normalt 2 veckors leveranstid. Hon skulle dock försöka skynda på min beställning så jag kan få ut inbjudningarna till alla hjärtans dag.

• BlivandeFruJohansson

Vi fick frimärken av mina föräldrar

• Lilla Puh78

Upptäckte att korten kommer väga över 20 gram så var tvungen att beställa lika många frimärken till... Det tråkiga när man lägger ner mycket jobb på korten med band och papper etc. De blir tunga.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3