• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Vi har precis köpt STORA minneskort till svärfar som ska fota. Många bilder kan det bli...
    Han ser dessutom fram emot att "störa prästen så mycket han kan" som han säger.

• BlivandeFruJohansson

Bra me alla som har digitalkameror, då kan man ju kopiera dom bilderna så får man ju massor! Vet inte om vi ska ha engångskameror? Många bilder brukar bli så dåliga.. Men dom är ju roliga att ha på borden.. Ska nån av er ha de? Nån som vet pris på dom? O hur mycke kostar de att framkalla dom???

• Monken

Ja, jag försöker övertala Mannen om att vi ska ha eng.kameror. Även om det inte blir bra kort kan det ju bli roliga kort.

• Bellanote

vi ska med ha en gångs kameror . har hittat några hos calligraphen som vi nog ska köpa.. fina enkla i vitt.

• Lilla Puh78

Vi ska oxå ha engångskameror. Vi har många barn på festen så risken är att det blir som på brorsans bröllop att barnen tar kamerorna och alla bilder blir ... ingenting. Men vi tänkte lägga undan ett par till festen, och bara ha ett par på borden.

• BlivandeFruJohansson

Vi ska ju inte ha någrabarn me på festen så kanske blir några roliga kort Ska idag ner på stan & kolla på band som ja ska ha runt karafferna. Sen även kolla tärneklänningar. Mitt paket me dekorationer har kommit!! så e ska me hämtas ut. Massa spännande idag Imorron tror ja att ja ska kolla på blommor.
    Har ni kollat era buketter? Va ska ni ha i & va kommer dom kosta? Har noll koll på sånt

• Monken

BlivandeFruJohansson, vad vill du ha för tärnklänningar? Jag vet att jag vill att de ska vara gröna och ganska enkla... mer vet jag inte...

Buketter är också klurigt. Jag vet att jag inte vill ha någon stor bukett, men jag har ingen aning om vilka blommor jag vill ha... Har bilder i mitt galleri på vita buketter som jag tycker är fina... men röda rosor är ju också fint. Och Orkidéer, och Kallor, ochGerbera, och Liljor...

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-01-24 11:02:30 följande:
    BlivandeFruJohansson, vad vill du ha för tärnklänningar? Jag vet att jag vill att de ska vara gröna och ganska enkla... mer vet jag inte...Buketter är också klurigt. Jag vet att jag inte vill ha någon stor bukett, men jag har ingen aning om vilka blommor jag vill ha... Har bilder i mitt galleri på vita buketter som jag tycker är fina... men röda rosor är ju också fint. Och Orkidéer, och Kallor, ochGerbera, och Liljor...
    Vi vill me ha ganska enkla klänningar till tärnorna. Kommer ju komma mycke till studenten & baler, men vill ju helst ha klart allt nu

I min bukett ska de va vinröda rosor, brudslöja & lite gröna strån.. Inte heller så stor, ganska enkel den me!
  • Monken

Det låter fint!! Har du någon aning om hur många rosor du vill ha i buketten?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3