• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Lilla Puh78, uuuuusssccchhh!! Jag lider med dig! Magsjuka är ingen kul sjuka alls!! Krya på dig!

BlivandeFruJohansson, vad kul att allt blev billigare än planerat. Sånt är ju aldrig fel

• BlivandeFruJohansson

Nej, men de kommer säkert massa utgifter som man inte räknat me Men floristen sa de me, så fort man söger bröllop skjuter priserna iväg Helt sjukt!!

• Lilla Puh78

Mår mycket bättre idag, vågar inte äta men är iaf hungrig. Har suttit och läst pizzamenyer nu på morgonen. Äter nästan aldrig pizza annars. Antingen är jag frisk eller så blev jag galen på kuppen. De andra i mammagruppen rapporterar oxå om korta endags-magsjukor, så det var nog en sån jag åkte på. Så nu kommer jag (förhoppningsvis) kunna fixa lite med inbjudningarna ikväll.

Jag har funderat lite på sjal till kyrkan. (Ska ju med största sannolikhet ha axelbandslös klänning.) Blir det för mycket med sjal när man har slöja? Ska jag kanske satsa på en bolero ist?

• Monken

Vad skönt att du mår bättre!!!

Detta med sjal funderar jag också lite på... Min klänning har axelband som är ett par cm breda, så jag tror egentligen inte att jag behöver sjjal, eller?

• Bellanote

jag ska ha en sjal till kvällen sen så man inte fryser men till kyrkan tror jag det blir lite för mycket med både sjal och slöja. blir nog tårta på tårta..

• BlivandeFruJohansson

Min klänning är 2- delad, en under klänning och en överklänning. Men de är jättefint att ha en sjal el bolero över!

• 20080614

Hej igen! Var ett tag sen jag skrev något, haft lite otur med BT, det vill aldrig funka när jag kan!

Har också funderat lite på det där med sjal. Tror jag ska ha slöja under vigseln och fram till vi sätter oss vid borden. Då åker den av och sen kanske det blir skönt att ha en sjal istället framåt småtimmarna? Ungefär som du tänker bellanote.

• Bellanote

hi hi måste ju säga det att bröllopsresan så drar vi iväg till portugal, algarve jkusten. svärfar har lägenhet där så det endasom kostar är flyget. jätte bra.. fick reda på det i helgen att han hade kvar den vi trodde den var såld.

• Monken

Vad kul!! Åker ni direkt eller ska ni vänta lite?

Bellanote skrev 2008-01-27 19:08:33 följande:
    hi hi måste ju säga det att bröllopsresan så drar vi iväg till portugal, algarve jkusten. svärfar har lägenhet där så det endasom kostar är flyget. jätte bra.. fick reda på det i helgen att han hade kvar den vi trodde den var såld.
  • BlivandeFruJohansson

Vi ska önska oss presentkort på Silja Line. Sen tänkt åka augusti på en lyxkryssning

Svar på tråden Juni 2008 Del 3