• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Monken

Ja, visst är det trist att sidan så ofta inte kan visas!!

Igårkväll fick jag ett anfall av kreativitet och energi, så jag började knåpa på lite vigselhäften och festhäften... det är lååångt tidigare än vad jag hade tänkt mig, men men... när man får massa kreativitet i sig är det bara att ta vara på det, ellerhur!?

Sofia08, vilken fin sida! Vacker kyrka!!

• Sofia08

Monken: Tack!!! Den är jättefin! Ligger ute på landet!

• Bellanote

lillapuh det gör ingenting för jag har lånat lite hej vilt med.. det är ju så man får sina ideér till slut..

• BlivandeFruJohansson

På måndag ska vi prata me cateringen & på tisdag ska ja titta på tårta. Dom har bara tid fram till 10 för bokning av tårtor Så ska kolla priser och annat så ska vi smaka båda 2 en annan dag.. Ska man behöva ta ledigt för att provsmaka tårtan till bröllopet??

• Monken

BlivandeFruJohansson, ja det låter ju lite märkligt - att man ska bahöva ta ledigt menar jag...

Jag fick ett tips om att konditriets beräkning av antalet bitar på en tårta sällan stämmer, min blivandes kusin hade 3 tårtor över efter bröllopet.

• Lilla Puh78

Återigen försvann mitt inlägg... *morr* Är det mobbing här eller?

BlivandeFruJohansson: Där vi ska beställa tårta får man göra så att man köper bakelser och smakar på och den man tycker är godast gör de till en tårta. Alltså kan man smaka när man vill. Men det är livsfarligt när man försöker gå ner i vikt.

• lillan31

Jag måste fråga er Brudar: Har era män bestämt eller börjat fundera på vad de ska på sig på ert bröllop ännu?

• Sofia08

lillan31: Nope... Jag undrar när det kommer ske...

• Lilla Puh78

lillian31: Nä, egentligen inte. Men jag är inte orolig för hans bestman har stenkoll när det gäller kläder, så de ska gå iväg och prova ngn dag. Tror iaf att sambon ska hyra kläder.

Nu börjar min weddingannounce-sajt likna ngt. Måste bara lägga in lite bilder. Sen kan ni få en förtitt, innan sidan släpps bland våra blivande gäster.

• BlivandeFruJohansson
    lillan31 skrev 2008-01-17 22:37:07 följande:
    Jag måste fråga er Brudar: Har era män bestämt eller börjat fundera på vad de ska på sig på ert bröllop ännu?
    Inte direkt Ska kolla nån dag, förhoppningvis den här veckan, men blir nog inte de, heller.. Får väl gå dit själv & välja ut så får han bara kolla så storleken blir rätt

Ett par vänner när dom gifte sig, fick bara en liten liten tårtbit över. Dom beställde till så många vi va + 2 bitar till, men räckte knappt Han som skar upp tårtorna fick skära mindre & mindre bitar..
Svar på tråden Juni 2008 Del 3