• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • rosaälvan

Nu har jag oxå hittat hit.

Ang. vårt problem så kom jag på att vi kan inte boka senare för då är inte min solist hemma då hon går på Finlandsfärjan dagen efter bröllopet och jobbar hela sommaren.
    Som det ser ut nu får det bli bröllop utan bästisen vilket känns grymt tråkigt.
    Sån himla otur att det är samma datum, de hade från början sagt slutet på sommaren men tydligen har de ändrat sig.

• Firren1

Vi gifter oss den 28/6. Än så länge är inte så mkt fixat. Börjar få lite panik. Måste ta tag i allt snart känner jag, men jag vet inte vart jag ska börja bara:)

• Bellanote

firren vad är det ni har tagit tag i då??

• Firren1

Vi har lyckats bestämma oss för vilka ringar vi vill ha. Men inte köpt dom. Kyrkan och lokal e bokad. Det är väl det som är mest klart. Sen har vi allt annat kvar som kläder, inbjudan, blommor, mat osv osv.

• Bellanote

inbjudan och klänning skulle jag ju tänka på först.. när gifter ni er i juni??

• BlivandeFruJohansson

Firren: Bor ni i en storstad kan de va bra att boka lokal, fotograf och alla dom "stora" sakerna!

• misstrixie

Vårstabruden,

Aj då. Menar inte att låta hård, men om ni står för fiolerna så tycker jag faktiskt att ni också (inom rimliga gränser förstås) ska få ha sista ordet ang val av klänning! Eller betala så mycket ni tycker är rimligt för en tärnklänning och så får tärnan själv skjuta till resten, om hon prompt ska ha en så dyr. Hoppas det ordnar sig!

• Firren1

Vi gifter oss den 28/6. Kyrkan och lokal är klara, bara lite finputsning ang tider, menyn, musik osv. Borde ta tag i klänningsbiten nu. Vet inte vart jag ska börja bara, tycker det finns så mkt att välja bland så jag blir bara snurrig. Vart har ni hittat era klänningar någonstans?

• Bellanote

jag köpte min i en affär i jönköping.. en aspera på rea

• BlivandeFruJohansson

Min klänning är arvegods sedan mormor

Svar på tråden Juni 2008 Del 3