Gifter mig också 28 juni och har inte ens börjat titta på brudklänningar. Bara på internet och kan inte för mitt liv förstå hur jag ska hitta en som jag tycker om. Och som dessutom min blivande tycker om.
Firren, vi är nog lika efter vad gäller planeringen, du och jag. Trodde att jag skulle vara värsta planeringsbruden som är ute i jättegod tid men när jag väl är uppe i allt så orkar jag inte!
Men jag har i alla fall sett ut inbjudningskort och håller på att slipa på texten (ska vara en bok med 4-5 sidor - helt fantastisk...) Räknar med att kunna skicka ut korten i mitten av februari.
På måndag ska jag boka tid för make-up och håret. Kommer kosta 2500 :- och det känns överkomligt. Ska inte ha någon tärna men hoppas på att min bästa kompis kan ställa upp och vara med mig under förmiddagen.
Sen har vi bokat fotograf men inte haft något personligt möte med honom ännu. Känns som om det inte behövs förrän typ i maj - annars ändrar man nog sig bara angående önskemål av bilder.
Musiker till kyrkan är också bokad. En riktig tjejmagnet så det ska bli kul att se hur gästerna kommer att reagera.
Överlag känns allt bra, förutom inbjudningskorten och klänningen då.