• Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Lina08

malfred: Vi har anlitat showfabriken, de tar 2900 för en kväll, de har fått superbra resentioner av folk här på BT! Vi har fått jättebra bemötande och ska ha dem 14/6. Lycka till!!

• 20080614

Lilla Puh: Va roligt!! Hur kommer det sig att du ska vara modell? Är ju toppen om man själv kan få lite tips om grejer till sin egen dag..!

• 20080614

Monken: Haha, ja, helt otroligt hur många som faller bort om man bara har det lilla önskemålet..! Är det klänningen i ditt bildgalleri som du ska ha? Var verkligen supersnygg! Ser ut som man får en ordentligt snygg midja i den ocskå

• Lilla Puh78

Jag skickade in en folder till en tävling där de drog vad jag förstått 3 vinnare, en per mässdag, och jag blev en av dem. Ska bli hur kul som helst.

20080614 skrev 2008-01-13 21:37:37 följande:
    Lilla Puh: Va roligt!! Hur kommer det sig att du ska vara modell? Är ju toppen om man själv kan få lite tips om grejer till sin egen dag..!
  • Lilla Puh78

Har du hemsida? Inboxa den till mig, om man inte får "göra reklam" här ute. Funderar oxå på hur vi ska lösa musiken, band är så himla dyrt. Sen vill jag hitta ngn som kan sjunga i kyrkan oxå, helst en kille.

Lina08 skrev 2008-01-13 20:11:36 följande:
    malfred: Vi har anlitat showfabriken, de tar 2900 för en kväll, de har fått superbra resentioner av folk här på BT! Vi har fått jättebra bemötande och ska ha dem 14/6. Lycka till!!
  • Monken

Japp, just den klänningen är det! Just precis så har jag drömt om att min klänning ska se ut, så bara fanns den där en dag!

20080614 skrev 2008-01-13 21:39:32 följande:
    Monken: Haha, ja, helt otroligt hur många som faller bort om man bara har det lilla önskemålet..! Är det klänningen i ditt bildgalleri som du ska ha? Var verkligen supersnygg! Ser ut som man får en ordentligt snygg midja i den ocskå
    Lilla Puh78, vad otroligt kul!! Att vara modell på bröllopsmässan menar jag!!
  • misstrixie

Idag har vi "tjuvstartat" och gett inbjudningar till några nära släktingar på ett kalas. De blev sååå glada och förtjusta! I veckan ska alla resterande inbjudningar ut med posten.

• Lina08

Lilla Puh78 skrev 2008-01-13 21:59:16 följande:

Har du hemsida? Inboxa den till mig, om man inte får "göra reklam" här ute. Funderar oxå på hur vi ska lösa musiken, band är så himla dyrt. Sen vill jag hitta ngn som kan sjunga i kyrkan oxå, helst en kille.
    Hej igen..
    Hittade inget ställe att inboxa dig men lägg till .se så ska du se att du hittar dem :)
  • Lilla Puh78

Alltså inte svårare än så. Tack!

Lina08 skrev 2008-01-14 08:58:34 följande:
    Lilla Puh78 skrev 2008-01-13 21:59:16 följande:
    Hej igen..Hittade inget ställe att inboxa dig men lägg till .se så ska du se att du hittar dem :)
  • Gura

Hej,
    Jag ansluter mig också. 14 Juni gifte jag mig, och som för er andra så är planeringen i full gång. Det är helt otroligt vilken TID allting tar att göra, säkert 3 gånger så lång tid mot vad jag trodde. Men det är hur kul som helst! Så här mycket har vi hunnit göra:
    * Kyrka bokad
    * Festlokal bokad
    * Klänning + skor köpt
    * Handpenning lagd på ringar
    * Tärnor + bestman tillfrågade och har tackat ja.
    * Inbjudningskort under tillverkning, jag gör dem själv.
    * Fotograf är på G, vi har en som vi till 95% kommer att ta.
    * CoverBand nästan klart. Vi har ett som vi ska boka i veckan.
    * Herrkläder skall provas nu i helgen
    * Transporter är halvklara, vi invändar några svar till innan vi bokar.
    * Hotell bokat till gäster som kommer från utlandet
    * Frissa bokad

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3